placenta onderzoek gehad!

Einde van de middag een placenta onderzoek gehad..was allemaal goed!
De placenta lag er wel nog dicht tegen aan maar wel met een kleine uitweg, zodat de baby er langs kon kan.Daarna zei ze tegen me ineens.. hee je baby ligt al volledig ingedaald.Maar ik ben pas 30 weken en 3 dagen dus vond het wel al op tijd, voor de indaling zeg maar.
De baby deed het goed,en liep goed op de groei.Hoeveel ze weegt weet ik niet meer precies, ze heeft het wel gezegt hoor.ben het kwijt.. zwangerschaps dementie haha..
Ik mag dus natuurlijk bevallen..via de snelweg haha en daar ben ik heel blij mee..een last van me schouders is er afgevallen..Was wel de laatste echo das wel weer jammer haha.

groetjes nice

Gelukkig maar dat het er goed uitziet, en dat je "via de snelweg" < (grappig) mag bevallen!! En ook al helemaal ingedaald.. jeeej! Ons ukkie is ook al een stukkie ingedaald, maar het kon nog alle kanten op volgens de verloskundige. Het is de derde en je kunt ook wel merken dat de baby genoeg ruimte heeft om nog een salto te maken hahaha.. Heel veel succes met je laatste zwangerschapsweken, en geniet er van!

super dat je gewoon kan bevallen.hier krijg je met 30 en 32wkn een groei echo.en dan met 36wkn ook nog een echo.ik dacht dat dat tegenwoordig standaard was.krijg jij die dan niet????

Haha ik woon ook in het oosten van het land maar krijg er ook niet zoveel hoor.Heb helemaal nog niet gehoord van een groeiecho? wat houd dat precies in dan?
Ja ben ook heel blij dat alles goed is!

xx

ik heb dinsdag een groei echo gehad en dan kijken ze over 2wkn weer hoeveel het gegroeid is.en met 36wkn gaan ze kijken hoe de baby ligt.ik had dit bij mijn dochter ook niet maar dat is dan alweer 8jaar geleden.en nu blijken ze dit standaard te doen hier.maar mij hoor je niet klagen hoor.ik kijk het liefst elke week.ik woon in zuid holland.het zal dan wel per regio verschillen.ik zou er gewoon eens naar vragen bij de vk.waarom jullie dat niet krijgen.

Terug
Bovenaan