<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Dag dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik had vanochtend een bericht geplaatst dat ik 16w5d zwanger ben en ik zeurende pijn in me buik en rug heb sinds gister. Het voelde niet goed dus toch naar de spoed geweest en ja hoor..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik heb placenta previa. Ik ben er behoorlijk van geschrokken en ben ontzettend gestresst. Ik heb geen bloedingen gehad gelukkig en hopelijk blijft dat zo natuurlijk! De gyneacoloog zei dat de placenta heel laag ligt en dat ik volledig plat moet liggen en mag ik me meisje van 2 jaar absoluut niet meer oppakken zodat de moederkoek niet loslaat want dat kan gevaarlijk zijn.<br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Ik lees allerlei verhalen online waar ik zo bang van wordt </p>