placenta te klein

afgelopen woensdag onze 20 weken echo gehad wow wat een onderzoek super maar na lang zoeken kwamen ze er ook achter dat onze mup in verhouding van de curves moeten zijn een te klein buikje heeft omdat mijn placenta te klein is waardoor onze kleine een groeiachterstand heeft van 2 a 21/2 week

hoi marloes

ja de rest was in orde maar we kunnen morgen al terecht in zkh maastricht voor verdere onderzoeken
ook vanwege mijn hormoonziekte zijn we toch bang dat het daar aan ligt en wat ze al zeiden misschien kleine kans op vroeggeboorte

Spannend. Sterkte morgen bij de vervolg onderzoeken.
En hoop voor jullie dat de beeb zo lang mogelijk in je buik blijft ( 40wkn) zodat het toch wat langer kan groeien.

gister na zkh geweest een hele uitgebreide echo gehad en gesprek met arts het lag aan de placenta en de doorbloeding ervan over 3 weken nieuwe echo in azm en 3 weken erna nog een en dan kan er definitief iets gezegd worden wel is het het zo dat indd buikje te klein is en dat als het geboren worden 300gram te licht zal zijn tav de groeicurves mag gewoon gaan werken maar wel rustig en als ik het niet vertrouw bellen

Gelukkig dat het goed nieuws is, en aan groeicurves moet je je niet te veel aantrekken. Ik denk altijd voor elk gemiddelde is er een te klein en te groot kindje nodig :)

Maar blijft altijd wel een beetje spannend natuurlijk.
Succes

Wendy

Terug
Bovenaan