Placenta

Ik ben nu 13 weken zwanger van ons 2de wondertje.
Bij de bevalling van mijn dochtertje bleef mijn placenta zitten en het moest operatief verwijderd worden..toen ben ik ook 3 liter bloed verloren.
Wat is nou de oorzaak dat de placenta blijft zitten?
Ben ontzettend bang dat het nu weer gebeurt omdat ik 3 liter bloed bij de bevalling van ons dochtertje ben verloren.
Viel ook vaak weg omdat ik 3 liter bloed was verloren.
Kreeg na de bevalling 3 zakken bloed.
Ze was ook 6 weken te vroeg geboren..dus we hopen dat ons wondertje nu langer in mijn buik blijft zitten.
Heeft iemand hier dat ook gehad dat de placenta operatief verwijderd moest worden?
We hopen dat het nu niet gebeurt dat de placenta blijft zitten.

Liefs

Nee is ook helemaal nieuw voor mij, heb er geen problemen mee gehad met mij eerste zwangerschap, en nu kreeg ik te horen dat de placenta aan de voorkant ligt... en heb tot nu toe wel mijn dosis horror verhalen gehad over placenta aan de voorkant.
Raar dat jou placenta is blijven zitten, heeft de gyn er geen uitleg over gegeven?

Ge gynacoloog had er geen uitleg over gegeven.
Ik ga het volgende keer wel vragen als we voor een echo of op controle moeten komen..hoe zoiets kan gebeuren.
Ik voel me heerlijk zwanger en heb ook weinig klachten.
Ben zo bang dat het weer gebeurt tijdens de bevalling.

Ik kan me je angst wel voorstellen! Heb je ook een spuit gehad om het loskomen te bevorderen? als ze weten dat je dit al eens hebt gehad zullen ze de volgende keer extra allert zijn. Echt.... ze hebben er medicijnen en de expertise voor om het nu te voorkomen!
maar vraag het gewoon aan je vk... die kan je geruststellen!

Terug
Bovenaan