Placentarest???

<p>Goedemorgen, </p><p>Precies één jaar geleden hebben wij na voorgaande eug (bbz) met eileiderverwijdering een prachtig meisje gekregen.</p><p>Omdat de menstruatie sinds haar geboorte nogal schommelt en hevige pijnen geeft toch maar eens naar de HA gestapt, deze gaf mij een doorverwijzing naar GYN.</p><p>D.m.v. een echo zag hij dat er iets niet in orde is in de baarmoeder, hij denkt aan placentarest en nu moet ik wachten op de hysteroscopie..</p><p>Zijn er mensen die soortgelijk hebben meegemaakt? Zit namelijk erg in de zenuwen</p>

Ja ik heb vorig jaar een myosure gehad ivm placenta resten.
volledige narcose in het ziekenhuis. Was die dag wel even pittig / ivm miskraam , maar ben snel hersteld. 
Wilde het graag zsm uit mijn lichaam hebben om weer verder te kunnen gaan.

nu 26 weken zwanger.

Hoelang heeft dit er gezeten? Bij mij zit het er dus waarschijnlijk al een jaar.. 27e krijg ik eerst een kijkoperatie en daarna dus de operatie. Ik wil het er ook zo snel mogelijk uit aangezien ik er de wabbers van krijg 

Hoelang heeft dit er gezeten? Bij mij zit het er dus waarschijnlijk al een jaar.. 27e krijg ik eerst een kijkoperatie en daarna dus de operatie. Ik wil het er ook zo snel mogelijk uit aangezien ik er de wabbers van krijg 

2 maanden in totaal... ja of 4, tis net hoe je t bekijkt.

Ze hebben me primolut gegeven en nog x cytotec in de hoop dat t vanzelf los zou laten maar echt niet.

Terug
Bovenaan