<p>Ik die al een tijdje op tegen de hitte in de zomer, en dan vooral ‘s nachts.</p><p>we hebben platdak en in de zomer word het binnen ook wel lekker warm, heb al gekeken naar een inbouw airco, maar dit is ook aan de prijzige kant, en met een baby laat je die niet aan staan de hele nacht en zal de warmte ook wel weer komen. En dat voor minimaal €1800...</p><p>nu ben ik benieuwd naar ervaringen of iemand hier een plafondventilator heeft en of dit helpt om niet zwetend wakker te worden.</p><p>of ervaring met zo’n dyson (hot&cold) of de luchtreiniger.</p><p>- word je er niet verkouden van?</p><p>- is het geruisloos?</p><p>- mag het bij een pasgeboren baby (co-sleepen) op de laagste stand aan blijven ‘s nachts? Zal het ook nog aan kraamzorg/VK vragen. </p><p>- werkt het echt? (Snap dat het niet de ruimte zal koelen zoals een airco)</p><p>met middag dutjes etc. Zie ik echt op tegen de zomer... nog meer mensen? En als het zo warm word als vorig jaar, pfff zo sneu ook voor zo’n pasgeboren baby, of hebben die er minder last van?</p><p>Tips zijn welkom!! :-D</p>