Plak baby medestanders

Hoi!

Ik heb eigenlijk geen vraag of zo, ik zoek alleen ouders die hetzelfde hebben als wij omdat ik merk dat er niemand in mijn omgeving is die dit heeft.
Onze zoon is net een maand oud en slaapt ‘‘s nachts fantastisch. Alleen overdag is het onmogelijke hem ook maar 5 minuten in een wipstoel of bed te leggen. Dan gaat hij meteen krijsen. Wij hebben hem dus overdag hoofdzakelijk in een draagzak.
Nu hoop ik eigenlijk wat medestanders hier te vinden die tegen mij kunnen zeggen dat het goedkomt en dat die ooit wel minder gaat huilen en in zijn eigen bed kan slapen…
Zou mij erg helpen
 
Niet exact dit slaapprobleem gehad. Ik kan wel melden dat rond de 6 maanden in ieder geval bij ons van de zwangerschapsyoga groep, alle baby's die daarvoor slecht sliepen, ineens goed gingen slapen en andersom.
Bij drie maanden veranderde er ook al wel wat.

Werkt lopen met een kinderwagen ook niet? Is in ieder geval nuttig voor afwisseling als het wel werkt.
 
Het komt goed TO! :)
Even zonder gekheid. Hier was er geen peil te trekken op het slapen. Sommige dagen zijn gewoon zo intensief geweest, dat er zoveel is geslapen dat ik me er amper nog iets van kan heugen. En andere dagen, tsja, wat zal ik er van zeggen. Die zijn wat minder slaperig. Maar gelukkig wel veelal vrolijk en blij.
 
Hoi, mijn kind lag ook de hele dag tegen ons aan geplakt toen hij nog zo klein was. Ik kon hem soms amper even wegleggen om koffie te pakken dus ook bij ons ging hij op een gegeven moment in de draagzak. ‘s nachts sliep hij idd ook wel gewoon in zijn bedje.

En ja, bij ons is dat goedgekomen. Wij zijn gaan oefenen en uitbreiden met overdag in bed slapen vanaf een maand of 3 denk ik, ook omdat hij vanaf 4 maanden naar de opvang en opa/oma ging en daar moest hij ook wel.

Een maand oud is ook nog wel heel klein hoor :) Heel cliché maar probeer er ook gewoon van te genieten, mijn kind is inmiddels 2 en wil amper nog knuffelen en ik mis die tijd soms echt wel!
 
Kleine koala of velcro baby :) Ik herken het helemaal! Het wordt beter. Echt.
Hier is de kleine nu 6 maanden, en het gaat inmiddels beter. Elke week iets meer.
De eerste vier maanden waren echt heel pittig. En daarna werd het langzaam beter, hij/zij houdt gewoon heel veel van je en vindt het heel fijn om bij je in de buurt te zijn. Hoe irritant soms ook.. geniet ervan :)
 
Fijn om de bemoedigende reacties te lezen. Wij hebben ook een baby (8 weken) die het liefst aan de borst, in mijn armen of op mijn buik slaapt en niet zo makkelijk inslaapt. Ik kende dit niet, ons eerste kind legden we gewoon neer en ze sliep.
 
Terug
Bovenaan