plakboek

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie foto's gesteld?

Ik ben nu druk begonnen aan het plakboek van Joel, ik houd er zelf nog wel van om het echt in te plakken, er leuke tekeningetjes bij te maken en er met gekleurde stabilo's bij te schrijven in plaats van kant en klaar af te drukken.
Had wel veel foto's van de afgelopen 12 weken dus er liggen hier 118 foto's mij aan te kijken hihi.
Van de oudste was ik bij tot de geboorte van Joel, dus dat scheelt een hoop ;-)

Ik heb voor Joel een babyboek gekocht wat gebaseerd is op het boekje allemaal de liefste.
Die is zo goed als af wat ik ingevuld en ingeplakt kan hebben.
Ook het leesboekje ervan heb ik besteld, vond ik wel leuk.
De oudste heeft het babyboek wat gebaseerd is op het boekje, raad eens hoeveel ik van je hou en daar heb ik ook het boekje van, dus vond het wel grappig om dan ook hier het boekje van te hebben.
Hebben jullie naast het plakboek ook een babyboek?

Hebben jullie nog meer dingetjes gedaan voor je kindje?
Wij hebben de krant nabesteld van zn geboortedag en die zit los voorin in zn plakboek, dit hadden we bij de oudste ook en is erg leuk om terug te zien.

De kaartjes die we hebben gehad bij zn geboorte heb ik ook leuk allemaal ingeplakt in een klein jip en janneke plakboek, vond het toen ik zwanger was van Joel ook leuk om al deze kaartjes terug te lezen met alle wensen en gebedjes erin.
Wat hebben jullie hiermee gedaan?

Nou hihi ben nieuwsgierig, en ga maar weer eens verder met inplakken.
Liefs Marina

ik heb ook een babyboekje voor Lise met allemaal dingetjes die je in moet vullen en foto's er bij plakken.
Ik ben alleen nog op zoek naar een roze plakboek voor haar kaarten die we gehad hebben maar ik kan deze nergens vinden. Misschien iemand een idee?

hema daar hebben ze rose plakboeken;

- http://www.hema.nl/winkel/foto-en-print-artikelen/Foto-albums/fotoalbum-(14637113)
- http://www.hema.nl/winkel/foto-en-print-artikelen/Foto-albums/fotoalbum-luxe-(14639013)
- http://www.hema.nl/winkel/foto-en-print-artikelen/Foto-albums/fotoalbum-jip-en-janneke-(99000350)
- http://www.hema.nl/winkel/foto-en-print-artikelen/Foto-albums/fotoalbum-taartjes-(14635002)

http://www.fotoalbumshop.nl/fotoalbum/babyalbum/index.php

Verder misschien bij v&d?

Liefs Marina

Goh wat creatief!
Ik heb een fotoboek online via de Hema laten drukken van Ivo zijn eerste maand. Een grote voor onszelf en een kleine aangepaste versie voor beide oma's voor moederdag.
Ik had dat nog nooit gedaan via internet, meestal ben ik ook van het knippen en plakken maar ik moet zeggen dat ik dit ook wel leuk vind. (ben niet zo creatief als jij hoor!).

Verder heeft Ivo van zijn opa een spaarrekening met een begin bedrag gekregen van de Rabobank en daar zat een fotoboek bij (Boek van ikke). In dat boek moet je een fofo doen van de eerste lach, eerste hapje, eerste stapjes e.d totdat hij 4 is. Ook een krantenknipsel en leukste geboortekaartje. Met dat boek ben ik bij tot nu.

Op mijn computer heb ik mapjes met van elke week de foto's die ik gemaakt heb en als hij een jaar is, wil ik de leukste eruit halen en in een fotoboek verwerken.
Je kan hier bij de fotograaf voor E5,= een portretfoto laten maken en een stuk of 8 andere kun je online bijbestellen. Ik heb dat tot nu elke maand gedaan en wil dat het eerste jaar maandelijks doen.

Ik heb de geboortekaartjes en de 'gefeliciteerd-met-je-zwangerschaps-kaartjes' ook bewaard maar weet nog niet wat ik ermee ga doen....

Jah... ik ook ik ook...

Ik vind fotoboeken met "echte" foto's ook veel leuker... en het is een mooi tijdverdrijf. en prachtig om te zien. heb net weer een deel foto's besteld. tot maand 3. dus kan van de week weer plakken.
Ik heb ook een baby's eerste jaar boek. van mickey mouse... en dat houd ik ook allemaal netjes bij!

Verder heb ik ook een boek met alle felicitatie kaartjes... die had ik na de bevalling vrij snel af. ze hebben eerst wel 8 week in huis gehangen, maar daarna alle kaartjes ingeplakt.

Ik ben volgens mij beetje te entaushiast qua foto's want ik ben halverwege maand 2 en heb het boek al voor meer dan de helft vol. idd ook met teksten en plaatjes.... het navelklemmetje zit er ook in :D

ik vind het leuk!!

hihi was ook zo enthousiast bij de eerste, en probeer dat nu vol te houden want van de 1e maand zat het plakboek van de oudste vol.
Hij is inmiddels ruim 3 maar ben ook met zn 3e plakboek bezig ;-)
Maar nu effentjes plakken voor Joel,

Liefs Marina

Hoi,
Ik heb voor de kinderen allemaal een babyboek(1e 5jaar) van anne geddes, daar plak en schrijf ik dus zelf dingen in, daarnaast heb ik wel afgedrukte boeken voor de kids,, pff moet er niet aan denken die helemaal af te laten drukken en in te plakken enzo, zal wel meevallen als je het allemaal bij houd, maar moet hier toch x4 en ik merk aan oude boeken van mezelf dat het na een aantal jaren toch los gaat laten, vaandaar mijn keus;-)
Ik heb idd ook de voorpagina van de krant in het plakboek en de geb,advertenties enzo, ook een afdruk van voet/hand van de geboorte en met 5jaar kan erin!
De kaartjes heb ik allemaal bewaard, maar die ztten netjes in een doosje, die ga ik ook niet inplakken ofzo!
Liefs

Terug
Bovenaan