Plank boven de commode

Hi dames,

Ik zag op alle foto's van de kamertjes dat bijna iedereen een plank boven de commode heeft. Wij hebben hem nogsteeds niet opgehangen en inmiddels weet ik ook niet of ik dat nog wil, want ik ben zo bang dat hij zijn hoofd eraan stoot.

Gebeurt dit bij jullie?
En op welke hoogte hangt bij jullie de plank?

Gr. Charlotte

Ik schat dat hij op zo'n 70 cm hoogte hangt. Lukas stoot zijn hooft er niet aan maar gaat er tegenwoordig wel tegen aan staan. Het is echt een druktemaakertje op het aankleedkussen. Maar ik ben blij dat we de plank hebben hangen want ik kan dingen uit zijn bereik zetten en we hebben maar een kleine commode. Bijkomend voordeel is dat ik er nu wat spiegels onderop heb gehangen waarin Lukas zichzelf kan zien. Dat vind hij erg leuk en soms leidt het hem voldoende af zodat ik hem rustig kan verschonen of aankleden

Annemieke

Hier nog zo'n laatbloeier hoor.
Wij hebben niet echt een plank, maar meer ..ja hoe noem je zoiets?
Kzal even een foto'tje doen.

Dat ding op de commode  ging Kian dus gebruiken om aan te trekken, dus we zouden 'm als plank erboven ophangen. Maar nu staat ie dus nog steeds naast de commode.
Op zich ideaal, want daar kan ie net niet bij, dus het is een soort extra tafeltje geworden. Maar ooit gaan we 'm ophangen denk ik.
Liefs Nelleke

Hier ook een plank.
Ja als hij staat kan hij erbij, maar hij staat niet zonder ons op de commode.
En hij steekt ook niet zo heel ver uit vanaf de muur.

Pauline

Wij hebben ook plankjes boven de comode...
Als Senna staat kan ze er net bij...Maar ze stoot haar hoofd niet...
Want daar is ze nog te klein voor...
Maar ik ga ze er mischien binnenkort ook maar is afhalen...
Mischien de kamer een beetje anders inrichten...
Maar het is wel verdomd handig....je kan overal makkelijk bij!

Terug
Bovenaan