plannen

Hallo lieve (aanstaande) moeders,

Ik ben nieuw hier en ik wil heel graag mijn verhaal eventjes kwijt.

Mijn verloofde is 24 en ik bijna 23 jaar. We lopen al 8 en een half jaar samen (ja je leest het goed.. middelbare school liefde:) )

Een paar weken geleden hebben wij besloten dat we op korte termijn een kindje wensen. Ons plan is om na oud en nieuw mijn spiraal te laten verwijderen en dan beginnen. Zijn er (aanstaande) moederds met dezelfde plannen?

Ik vind het nu al moeilijk om deze plannen voor ons zelf te houden want het liefst deel ik altijd al mijn ideeën en gevoelens met iedereen. hebben jullie hiervoor tips?

En nog een opvallend iets.... sinds we dit besluit hebben genomen heb ik allerlei kwaaltjes die ik hiervoor nooit had...

ik ben sochtends misselijk, ik eet als een malle en soms verbeeld ik me al dat mijn buik begint te groeien. Mijn verloofde vermoed dat ik schijnzwanger ben. Hebben meer mensen hier last van (gehad)?

Liefs!!
 
Hoi!

Wat leuk dat jullie dit besloten hebben! Wij denken er ook over. Alleen laat ik mij nog tegenhouden door de gedachte wat anderen ervan vinden en ik ben pas net 21 geworden. Mijn partner is 26 en wil er helemaal voor gaan. Ik vind het vooral spannend en heb ook de behoefte om erover te praten, haha. Wij gaan alleen half januari op vakantie voor bijna een maand. Afgelopen week kreeg ik de vraag: kun je de spiraal er niet nu laten uithalen? Ik twijfel nog, want je weet niet waar je dan last van krijgt, ik heb hem in januari 3 jaar.

En wat je zegt herken ik wel, borrelen in mijn buik en soms wat misselijk dat ik denk hmm waar komt dit ineens vandaan? Heel gek hoe je lichaam je dan voor de gek kan houden!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan