plas op de po!

Ik ben zooow trots op mijn kleine meid.
Ze heeft gisteren voor het eerst op de po geplast.
Altijd als ik haar in bad ga doen en ze loopt naar de badkamer dan plast ze voor de badkamer deur  op de grond. ( 9 van de 10x)
Nu zetten we haar sinds een paar dagen op het potje... en madam vind dit helemaal super.
En gisteren zat er een plasje in..
Mama heel blij en Annique die had zoiets van.. mam wat is er? hihi
Maar ben zo trots op dr!!
Wat worden ze groot.. zucht..

Aaah grote meid hoor!
Delano piest altijd precies voor het bad,tegen de rand.
Luier is nog niet van de kont en meneer loopt naar het bad en gaat zijn plasje doen,haha.
Goed hoor Annique!
Groetjes Tanja

Wat goed Annique!
Ik doe Julian's luier pas af als hij in bad staat, en niet lang daarna volgt de plas idd, haha.

Hij plast en poept alleen op het potje als ik vraag of hij op het potje moet/wil. Hij heeft het zelf nog maar een paar aangegeven. En sinds hij op het kdv op de wc (zo'n lage peuterwc) heeft gezeten wil hij hier ook op de wc. Toch maar ff een verkleiner halen binnenkort!

En Annique? Is zij inmiddels ook al net zo trots als haar moeder als ze geplast heeft?

Ellen mv Julian

Super! Daar kun je echt trots op zijn! Tessa vindt het potje wel interessant, maar wil er niet op; ze wil alleen op de wc zitten net als papa en mama! Moet dus binnenkort ook maar een verkleiner kopen! (zo'n ienieminie wctje op het KDV is ook wel stoer, maar om daar de wc voor te verbouwen!!)

Lisenka mv Tessa & Meike

Terug
Bovenaan