Plasluiers

Hoi!Ik zou heeeel graag wat advies van jullie willen. <br />Mijn dochter van 10 maanden is nu een weekje verkouden. Hoesten en zooooveel snot + dat ze echt binnen 10minuten weer een slabbetje vol heeft gekwijld. <br />Ze eet goed, is levendig en vrolijk ( af en toe een beetje miepen ). Ze gaat nu ook ineens zelf zitten & trekt zich overal aan op, dus heel actief. <br />Naar mijn idee drinkt ze ook goed… wel ietsje minder dan normaal… maar zéker niet slecht.<br />Toch heeft ze nu al een aantal dagen geen volle plasluiers meer… terwijl wij dat wel gewend zijn van haar. Poepen: normaal 2x per dag – vandaag géén poepluier. & 2x een beetje gespuugd vandaag.<br /><br />Wanneer moet ik mij zorgen maken over de plasluiers? ?<br />
 
Gewoon wat minder dan anders is geen probleem hoor! Pas als ze in 24 uur helemaal niet meer plast worden artsen pas serieus ? als ze verder gewoon goed drinkt en actief is, zou ik me niet te druk maken =)
 
Oke, gelukkig ?
Soms weet je het gewoon even niet.. haha.
Normaal zijn haar luiers gewoon zwaar - zo vol.
& is het aanzienlijk minder....

Heb t idee dat al het vocht nu in de slabbers terecht komt.. haha!

Dank voor je reactie!!!
 
In het ziekenhuis zeiden ze dat 1 plasluier per 24 uur de grens is. Dus als ze gewoon een paar iets minder volle luiers heeft dan is dat geen probleem. 
Beterschap! Hopelijk gaat het nu snel beter. Die verkoudheden momenteel kunnen best hardnekkig zijn. 
 
Bedankt voor je reactie!!

Oke! Dan maak ik mij zorgen om niks gelukkig
Die bezorgdheid om je kindje is soms so killing...

Thanks! Dit is haar 1e verkoudheid in de 10 maanden dat ze op deze wereld is.. haha. Dus helemaal nieuw voor haar & mij. Hopelijk knapt ze snel op! ??
 
Terug
Bovenaan