plassen na de sex...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb een vraag waarom heb ik nu elke keer blaasontsteking, als we sex hebben gehad zeggen ze dat je moet blijven liggen even om het sperma erin in te laten , maar ik heb snel last van mijn blaas wat moet ik   nu doen ik zou te graag een keer zwanger willen worden wie heeft dit ook weleens gehad?

liefs kim

98-43-34-29-? nu op dag 63
(in maart word ik waarschijnlijk doorgestuurd naar ziekenhuis)

quote: kim81 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2007 06:33:05'));

hallo meiden,

ik heb een vraag waarom heb ik nu elke keer blaasontsteking, als we sex hebben gehad zeggen ze dat je moet blijven liggen even om het sperma erin in te laten , maar ik heb snel last van mijn blaas wat moet ik   nu doen ik zou te graag een keer zwanger willen worden wie heeft dit ook weleens gehad?

liefs kim

98-43-34-29-? nu op dag 63
(in maart word ik waarschijnlijk doorgestuurd naar ziekenhuis)

Heej kim,
Je hebt waarschijnlijk blaasontsteking omdat je na de sex te lang blijft liggen!
Ikzelf heb chronische blaasontsteking gehad tot/met mn 13e.
Vanaf mn 18e (toen ik sexueel actief werd) kreeg ik weer regelmatig blaasontsteking, typisch een aantal dagen nadat ik sex had gehad kreeg ik klachten.
Naar de dokter geweest: meteen na de sex (hoogstens 2 minuten blijven liggen) naar het toilet, dan spoel je de sperma die zich in je plasbuis wil nestelen weg door te plassen.
Hoeveel kansen dat je hierdoor misloopt geen idee, maar zoals ik lees ben je nu in de 5e ronde, en zal ik me niet te veel zorgen maken.

xxx

Terug
Bovenaan