plassen na gemeenschap???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb even een vraag. wij zitten nu in de 12 de ronde en in die tijd heb ik al menig keren blaasontsteking gehad door dat ik niet direct naar de wc ga na het vrijen , ik wil namelijk blijven liggen zodat het zaad zijn werk kan doen, maar is dat echt nodig?? misschien weten jullie een tip voor ons. want steeds een kuur is denk ik ook niet bevordelijk, en uitplassen denk ik ook niet. graag hoor ik even van jullie

liefs vlindertje

ja ik heb me dat ook afgevraagd of dat zou helpen, maar bij Fleur hebben wij er een jaar over gedaan en ineens dacht ik voor de gein ik gooi mijn kont omhoog kan het goed op de goede plek komen.
Later bleek ik zwanger te zijn, ik weet alleen niet meer of het juist die ene x was dat ik dat deed. Maar nu doe ik het wel, kan (voor mij dan) geen kwaad.

Mss moeten jij en je partner zich even goed wassen van te voren, en allebei even goed plassen van te voren, hopelijk krijg je dan geen blaasontsteking meer.

Maar nogmaals of het echt nodig is, weet ik niet...

He Vlindertje,

Ik heb vanaf mijn pubertijd al chronisch blaasontsteking, als ik niet plas na gemeenschap kan ik er gif op in nemen dat de ellende na eenpaar dagen begint..
Daarom heb ik het er met de dokter ook wel eens over gehad wat jij je afvraagd.

Ik kan je vertellen blijven liggen of kont omhoog geef je geen extra kans op bevruchting! Het zaat wat terug loopt bij het plassen of iets dergelijks was het zaat was niet ver genoeg kwam en loopt terug.. De sterkste zaadjes komen verder en die blijven daar tot er eentje doordringt of niet en daarna komen ze pas terug en dat merk je niet eens.

Dus, lekker plassen na de sex ben je meteen van die vervelende blaasonstekingen af! En nog een tip, cranberrysap drinken of een cranberry kuurtje halen bij de apotheek of drogist (kan ook allemaal als je zwanger bent) dat verminderd je kans op blaasontsteking.

Liefs Lot

Zaad 'stolt' altijd even net na de lozing zodat het op z'n plek blijft en de kans krijgt om zijn werk te doen. Na een paar minuten lost die 'stolling' weer op en wordt het zaad weer vloeibaar. Als ik het naar buiten voelde lopen, ging ik naar WC. Gemiddeld na 5 minuten denk ik. Als het eenmaal weer vloeibaar is, dan heeft het geen zin meer om te blijven liggen, volgens mij.

Maar goed, ik heb nog nooit blaasontsteking gehad, dus ik weet niet of dit al te lang is om blaasontsteking te kunnen voorkomen?

Groetjes, Karin

hoi Lot,

Goed om dit nu te weten, het was bij mij zo stom toevallig, ik zei na een jaar tegen mijn man, en nu ga ik mijn kont omhoog doen, het moet er zal er komen!
Toevallig zwanger, maar nogmaals wist niet of dat van die ene x was.
Maar nu zette me dat aan het twijfelen, nu we voor een 2e gaan...
Maar het heeft dus geen nut.

thanx!

xxx

wat goed LMP dat je het aan je arts hebt gevraagd!!!
en gelukkig ben ik ook niet de enige die deze vraag had dank jullie wel meiden!!!
en hopelijk is het snel raak en natuurlijk hoop ik dat ook voor jullie

Hey vlinder,

Ik zat een beetje met hetzelfde probleem, maar sinds ik 1 of 2x per dag een mok cranberrythee drink heb ik geen blaasontsteking meer gehad. Ik koop het gewoon bij Kruidvat.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan