plassen na het vrijen

misschien een stomme vraag maar als je na het vrijen gaat plassen, plas je dan al het sperma eruit??? ik wil graag zwanger worden maar moet meestal na het vrijen naar het toilet...alle reacties zijn van harte welkom!!!
succes iedereen met het zwanger worden!!!

Je hebt een urinebuis en een vagina, niet hetzelfde dus. Urine stroomt niet door de vagina, en spermacelletjes zwemmen niet in de urinebuis.
Beetje duidelijk zo?

Het verbaast me soms hoe slecht sommige meiden hun eigen lichaam kennen. Is niet aanvallend bedoeld hoor, maar als iedereen zich eerst eens wat meer in zijn eigen lichaam verdiept, zouden er een hoop minder vragen komen. Niet dat het verkeerd is om vragen te stellen, maar het is nooit verkeerd zulke dingen van jezelf te weten.

Wat een stomme opmerkingen van die anoniems 13.55+14.10 zeg.
Ik zelf moet ook wel eens plassen na het vrijen en ik voel dan door twee gaten wat naar buiten komen. Dus een deel van het sperma loopt eruit.Dat heb ik zelfs ook als ik niet ga plassen. Hebben veel vrouwen last van, en zelfs van voorvocht kun je al zwanger worden. Maar er blijft ook genoeg zitten, en er is maar een zaadje nodig om een bevruchting te veroorzaken. Dus meid je hoeft nergens bang voor te zijn.

Groetjes van mij.

Goh toch blij dat er iemand deze vraag heeft gesteld ik ben ondertussen al een jaar bezig maar het wil niet lukken en ik ga ook altijd na het vrijen naar het toilet. Er loopt altijd wat uit bij mij (en dan bedoel ik geen urine) het goede nieuws is dat ik al 1x zwanger ben geweest dus Shirley heeft helemaal gelijk. het is bij mij wel een miskraam geworden maar ik weet nu dat ik zwanger kan worden.

Nou, ik ben er ook blij om, want ik vroeg het me ook echt af! het lijkt zoiets simpels, maar ik had af en toe echt zoiets van: goh, zonde wat daar de wc in loopt, zou er niet teveel verloren gaan??
groetjes

Hoi,

Inderdaad is je vraag helemaal niet gek hoor! We zijn hier immers om alle (ook soms hele domme!) vragen te stellen over iets wat je niet alle dagen doet en wat je niet aan iedereen kan vragen!
Dus bovenste anoniempjes de volgende keer graag iets meer medeleven!

Maar je kunt (volgens een zwanger worden boek) wel beter even blijven liggen na het vrijen want als je gelijk opstaat loopt het er wel allemaal uit.
(en dus ook als je gaat plassen en dan niet alleen urine!)

Ik heb het de laatste keer ook geprobeerd om even te blijven liggen en was gelijk zwanger, toeval? Zou kunnen, maar ik zou als ik jou was het in ieder geval proberen!

Veel succes Katja&

Terug
Bovenaan