plassen..

nog even een vraagje jullie zullen me wel een zeur vinden, maar sommigen hebben gewoon meer ervaring dan mij,

nu de vraag: ik heb sinds twee dagen moeite met plassen normaal (sorry voor deze rare vraag) een gewoone harde straal nu heel dun en langzaam ik hoop dat ik zwanger ben 5 juni mijn NOD maar kan dit er wat mee te maken hebben?? ik hoop nergens op maar ik heb dit nog nooit gehad vandaar!! bedankt alvast voor jullie reacties

en voor alle zwangeren VAN HARTE!! ik hoop dat iedereen hier juliie snel volgen.

liefs sandra
 
jij een zeur???? wat zijn wij allemaal dan wel niet????
ik heb echter geen idee er zijn zoveel kwaaltjes die ermee samenhangen en je hoort de "raarste"dingen als iemand zwanger is,dus wie weet????
sterkte met wachten!
 
dank je wel en ik ben er niet echt mee bezig (alleen als ik achter internet zit dan!?) maar voor de rest niet bij m'n zus heeft het ook een jaar geduurd dus wie weet is dat erfelijk!?? ik hoop echt voor je dat je gauw zwanger bent liefs san
 
dat is lief!! ik hoop het voor jullie ook.wel knap dat je er niet zoveel mee bezig bent... ik ga het ook proberen hihi
ik weet niet of het erfelijk is;mijn moeder had eigenlijk geen kinderen mogen hebben want dat kon niet zeiden ze.en ja;ik en mijn zus zijn er ook gekomen.grappig;zij heet ook sandra..
 
dat is toevallig!! zelfde naam..
ik zou gek worden als ik geen kinderen kon krijgen.
en succes met proberen hahaha ik ben gewoon druk met werk en in m'n huissie dan heb je afleiding en denk je er niet aan hahaha stil zitten werkt niet echt bevordelijk om er niet over na te denken. succes
 
Terug
Bovenaan