Plassen!!!!

Meiden, hebben jullie dat ook??? Heb bijna geen last meer van kwaaltjes, maar dat plassen...
-na ieder glaasje drinken moet ik wéér na de wc (kan mijn plas ook minder lang ophouden)
-'s nachts 3 keer mijn bed uit
-als ik ga zitten begin ik 'automatisch' bijna gelijk met plassen, kan het dan niet langer meer ophouden
-denk ik dat ik klaar ben, komt er toch nog een restje plas!

Gelukkig heb ik het nog niet zo erg dat ik het niet op kan houden met niezen enzo, gelukkig dus nog niet in mijn broek geplast. Maar als ik dit al heb met 15,5 week, hoe moet het dan over 10 weken en verder...?

Irene

Ik heb precies hetzelfde. Steeds het gevoel dat ik enorm moet plassen.
Ik kan het gelukkig wel goed ophouden en vaak ook nog langer dan zou moeten, maar het gevoel is er wel.
En inderdaad 's nachts een paar keer je bed uit, vreselijk gewoon. Was net zo blij dat onze jongste eindelijk eens doorslaapt....

Groetjes,
Els 14w 2dgn

Hier nog een.
Gemiddels 2 a3 keer per nacht eruit.
Soms moet ik heel nodig naar de wc en dan zijn het 10 druppels, soms moet ik "gewoon" naar de wc en dan is het heeel veel. Geen touw aan vast te knopen dus. Verder lijk het wel of ik nooit helemaal leeg kan plassen, of er altijd nog wel wat in mijn blaas zit.  Verder, soms moet ik 5 keer in een uur naar de wc, soms uren niet. (zelfs als ik gewoon evenveel per uur blijf drinken)
Het is een raar iets hoor, het vrouwenlichaam. Ik hoop inderdaad ook niet dat het erger gaat worden, ga in juni op vakantie met mijn schoonfam. en die worden normaal al gek van mij omdat ik normaal al zo vaak naar de wc moet, en ik ga nu al 2 keer zo vaak als voorheen....
Ach, heb nu een goede "smoes"

Groetjes Natalie

Hey

Dit is mijn 3e zwangerschap en het leuke nieuws is dat het alleen maar erger wordt want straks ligt je kindje er ook nog eens lekker op te drukken en schoppen!
ik had het bij de 1e en 2e heeel erg. nu valt het nog mee!
ik drink s avonds niet veel meer. dat werkt bij mij wel. Thee drinken is een drama daar moet ik telkens van plassen.
veel succes meiden! hihi
ook fijn trouwens als je lekker aan het shoppen bent! ik weet er alles van!

Liefs Jenny ( 15wk en 3 dagen)

Och, nou en of ik daar last van heb!

Ik moet de hele dag door plassen en vooral snachts moet ik er meerdere keren uit.
Moet dan zo nodig dat het gewoon pijn doet aan mijn buik maar als ik dan ga zitten en plassen komt er bijna niets uit. Alsof ik er geen druk achter kan zetten. Dus dan zit ik 5 minuten en dan pas heb ik het gevoel dat ik klaar ben;-). En inderdaad, als ik dan even wacht komt er nog iets achteraan, alsof je gewoon niet in 1 x uit kan plassen.

Nou ja, het is nu ongeveer het enige kwaaltje dat ik nog heb, dus ook wel weer fijn, zo'n teken dat er iets gaande is in dat lijf.

Succes met plassen allemaal!

Ik slaap al vanaf dag 1 niet meer door 's nachts: in eerste instantie 1 keer eruit, nu meestal 2 keer en soms zelfs al wel 3 keer. En ik zit nog maar ergens tussen de 10 en 12 weken, dus ik vraag me idd ook voortdurend af: hoe moet dat als het allemaal echt een beetje begint te groeien en volume krijgt?!? Help! :)

Terug
Bovenaan