plassen

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook?
Als je bijvoorbeeld niest of plotseling moet hoesten in je broek plast. Ik heb het namelijk wel. Geen liters maar een beetje zefs als ik net naar het toilet ben geweest.Vind het erg smerig.
Ben weer druk mijn spieren daar aan het trainen.

mmm, ik dacht "ben vast de enige"
Heb er al 2 maanden last van. Gelukkig is het tot op heden alleen thuis gebeurd.
Als ik op mijn werk moet niezen, ren ik altijd al naar de wc!!!!
Ben nu ook niet blij, heb enorm veel last van hooikoorts!!!!!!

Veel succes!

Bertine

Hai,
Ik heb hier ook al een poosje last van, helaas...
En ik nies me eigen te pletter al de hele zwangerschap.
Ik heb heel vaak een licht verstopte neus en een kriebelig gevoel erin.
Ik dacht dat dat een zws kwaaltje was, maar misschien ook hooikoorts?
Of hebben meer meiden dit sinds ze zwanger zijn?
In elk geval zit ik bij elke nies die ik op voel komen met mijn benen stak bij elkaar om mijn pies op te houden. Tja, je moet er echt wat voor over hebben he!
Groetjes Soela

vervelend zeg. heb er zelf gelukkig geen last van. door paardrijden zijn mijn bodembekkenspieren overontwikkelt volgens mij.

inderdaad schijnt het vaak aanspannen van deze spieren wel te helpen, succes ermee.

Nou ik heb al vanaf 12 weken inlegkruisjes in......ja ik weet het .....dat is niet aan te raden, maar een nat kruis is ook niet prettig!

Volgens mijn gyn komt het inderdaad door de hormonen....

gr mama van MD

hoi,

Lijkt me enorm lastig, zwangerschapsincontinentie (leuk woord voor scrabble).

Omdat ik ben geboren zonder blaasklepjes (pas sinds 3 jaar kunstmatig aangebracht), zijn mijn blaas en bekken-bodemspieren behoorlijk hard getraind. Plus dat jarenlang paardrijden ook wel zijn steentje bijgedragen zal hebben.
Heb er dus zelf (nog) geen last van. Wel dat ik nu wat vaker naar t toilet moet, omdat de kleine meid meer druk zet op mijn blaas, met 32 weken. Maar dat neem ik voor lief.

Suc-6 en sterkte voor alle dames die hier wel last van hebben.

Es

Terug
Bovenaan