Plassen??

Hoi Allemaal

Ik vind op moment dat Aniek weinig plast, dat valt mij echt op zoals b.v vandaag zijn wij naar een verjaardag geweest en toen heeft ze vanmiddag 2 pakjes drinken op dat is sinasappelsap die van de aldi zit iets van 200 in dacht ik. Smiddag bij het eten heeft ze roosvicee op 100 cc en we brengen haar om 19:00 uur naar bed en dan vind ik dat er heel weinig plas in de luier zit.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Willy

Hoi,

Myrthe is ook een hele slechte plasser. (Ook slechte drinker) die hoef ik soms alleen te verschonen als ze gepoept heeft op de hele dag!
Misschien had ze het warm en heeft ze meer gezweet dan normaal?
Als alles verder goed gaat en blijft gaan, geen zorgen maken.
Gaat ze zich anders gedragen dan kan het op blaasontsteking wijzen (dacht ik)
Succes ermee

Liefs Irene

zou het idd even in de gaten houden.
als dit te lang aan houd, zou ik even naar de arts of cb gaan. kan nooit kwaad toch?

ik moet nathalia elk uur (max) verschonen. want die luiers zitten dan helemaal vol.
nou moet ik ook zeggen, wat aniek op 1 dag drinkt, drinkt nathalia in een ochtend weg, met gemak.
zij drinkt juist weer behoorlijk veel!
2 liter red ze makkelijk en dan heb ik de melk sochtends en savonds niet mee gerekend.

liefs, do

Hoi,

Ik vind het moeilijk om te zeggen wat wel of niet goed is... Mijn zoontje drinkte enorm veel, dus vaak mega plasluiers soms daardoor een natte romper.

Dan lijkt het niet goed te klinken jouw verhaal rondom je dochtertje, maar voor hetzelfde geld is het gewoon goed en past het bij haar.

Ik zou het idd wel in de gaten houden of ze actief blijft. Geen kind is gelijk, gelukkig!

Liefs Lientje

Hoi Willy,

Daniel heeft ook altijd een magere plasluier,
S'morgens verschoon ik hem, dan zit zijn luier wel vaak vol, (niet dat zijn romper nat is ofzo)
en dan overdag vaak alleen als hij gepoept heeft en dan s'avonds voor hij naar bed gaat nog eens schone luier.
Daniel drinkt dit op een hele dag;
ontbijt; beker melk,
tussendoor beker yogho,
middageten; beker melk,
na zijn slaapje beker limonade
en met avondeten vaak nog wat water.
Daniel gaat dan ook om 19;00 naar bed

Wat drinkt aniek op een hele dag?

liefs marina

jeetje zeg, dan is nathalia toch echt wel een zuiplap.
dit drinkt nathalia o peen dag:

sochtends 8 uur melk 200cc
van 8 tot 12 -3 a 4 flessen limonade 200cc stuk
van 12 tot 7 iets van 4 a 5 flessen 200cc
dan om 7 uur fles melk
daarna krijgt ze water in haar flesje mee naar bed, ook 200 cc

dat is dus minimaal 2 liter!!! per etmaal

Hi hi,

Jordy is ook zo'n zuiplap..... Nu vooral heeft last van de tanden. 's morgens en 's middags probeer ik hem altijd een beker met melk / yogho te geven met de boterham. De rest van de dag krijgt hij aanleng limonade. Meer water als wat anders, maar dit wel in een flesje. Hij kan goed uit een beker drinken als je erbij bent, helaas is dit dus puur gemakzucht omdat ik dan ook vaak met Demi bezig ben en niet op een knoeiboel zit te wachten. Hij kan ook makkelijk voor 5 flessen op een dag komen. Hij loopt zelf naar de koelkast en vraagt dan om JAJA. '

Alleen als hij wakker wordt s'morgens dan is zijn pamper bijna droog ?! De rest van de dag moet ik regelmatig verschonen, hier ook vaker een natte romper!

Gr wen

oohhh wat drinkt nathalia en jordy veel, daar kan daniel nog heel wat van leren, het is hier vaak een strijd om zijn beker leeg te laten drinken..
hihi.... hij wil alleen vlot drinken als hij uit de fles spa rood mag drinken, maar daar is mama minder blij mee,

liefs marina

Terug
Bovenaan