plasziek

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Ik moet sinds zondag om het half uur zo'n beetje naar de wc.
Ik heb dit ook gehad met mijn eerste zwangerschap.
Je wordt daar gewoon gek van vooral als het op je werk is en mensen zeggen van go je moet wel erg vaak naar de wc is het niet?!
Dat vind ik nog het vervelendste.
Ook heb ik vandaag flink pijn onder in mijn buik gehad en wat doorzichtig slijm gehad.
Wat ik niet helemaal snap , want als het goed is heb ik vorige week mijn eitje al gehad , want toen had ik dit ook en kon ik er draden mee trekken ( sorry voor de vieze praat).
Ik moet nog 5 dagen wachten tot mijn NOD.
Ik moest het even kwijt.
'Het is zo vervelend.

Groetjes jessica

ha
ja als je zwanger wilt wordn word je van dit soort dingen zo onzeker he.
kbegrijpt helemaal, ik heb soms ook allerlei kwaaltjes voor mn gevoel die de ene keer hoopvol zijn en de andere keer weer niet voor mn gevoel. en dan weet je je met je eigen gevoel geen raad.
maar meid, gewoon zo snel als kan een test doen, dan ben je van onzekerheid af.

suc6 en hoop voor je dat t raak is, en anders spoedig.

groetjes

hoi hoi

had vorige maand zo'n beetje alle kwaaltjes die je leest: heel moe, vaak naar de wc, raar gevoel in mijn buik, beetje misselijk en af en toe steken in mijn onderrug. maar test was negetief. ook ongesteld geworden, al was het wel tevroeg en maar 2,5 dag. dacht eerst nog dat het een innestelingsbloeding was geweest, maar ruim 2 weken na bloeding was de test nog negetief. op het moment voel ik niets bijzonders meer. als alles gewoon doorgaat moet ik ergens volgende  weer ongi worden.
we hebben een hele drukke maand gehad dus weinig geklust en zeker rond mijn ei.
dus we wachten rustig mijn ongi af en gaan dan weer eens kijken voor de volgende ronde
we hebben geen haast en ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. maar zou toch wel heel leuk zijn als het zou was

nou succes en we horen het nog wel
groetjes happydays

Terug
Bovenaan