plasziek

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Voor diegene die mij nog niet kennen.
Wij zijn bezig voor een tweede en heb het volgende.
Ik moet sinds zondag om het half uur zo'n beetje naar de wc.
Ik heb dit ook gehad met mijn eerste zwangerschap.
Je wordt daar gewoon gek van vooral als het op je werk is en mensen zeggen van go je moet wel erg vaak naar de wc is het niet?!
Dat vind ik nog het vervelendste.
Ook heb ik vandaag flink pijn onder in mijn buik gehad en wat doorzichtig slijm gehad.
Wat ik niet helemaal snap , want als het goed is heb ik vorige week mijn eitje al gehad , want toen had ik dit ook en kon ik er draden mee trekken ( sorry voor de vieze praat).
Ik moet nog 5 dagen wachten tot mijn NOD.
Ik moest het even kwijt.
'Het is zo vervelend.

Groetjes jessica

geduld is een schone zaak... het zou natuurlijk geweldig zijn maar het zou wel heel erg jammer zijn als je jezelf helemaal vrolijk maakt met dingen die er misschien niet zijn.. Het klinkt wel heel erg positief trouwens dus ik hoop dat we je snel kunnen feliciteren!!

hihi, mag ik me weer even wagen aan een voorspelling....
jij gaat Disneyland niet redden met die test....
haha
Spannend hoor!
Liefs Nelleke

Draden trekken??..   Het enige wat ik met draden heb gedaan is scoubidou-en hihi..

Maak jezelf inderdaad nu niet te gek met al die "symptomen" want mocht het zometeen niet raak zijn zal dit misschien een grote teleurstelling met zich mee brengen.. Ik weet nog toen ik zo graag zwanger wilde worden ik elke keer wel iets voelde en dacht dat het raak was, maar helaas... Mijn lichaam heeft me in die tijd een paar keer goed voor de gek gehouden!

Maar hoe dan ook hoop ik dat je over een paar dagen een grote verrassing te wachten staat in Disneyland Parijs.. Waarschijnlijk horen we je dan hier wel juichen!

Wij wachten hier in spanning af,..

Esmé mv Kay

Hoop voor jou dat  de details/symptomen  echt van een zwangerschap in spé is!!

Scoubidoeen is ook meer mijn ding denk ik haha

Ik lees nu p je topic.
Joh wat spannend!
Heb je inmiddels al getest misschien? Hou ons op de hoogte hé

Pauline

Lieve Jessica!
Ik hoop dat je al wat nieuws voor ons hebt, want je kan het denk ik niet lang voor je houden
Maak je alsjeblieft niet zo druk. Het komt allemaal best goed. Concentreer je lekker op je kindje. Geniet lekker! Dan ben je zelf misschien wat meer ontspannen.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan