Vanmiddag moest ik bij de Kinderarts zijn voor Marnix (28/10/2005 = 5 maanden)zijn koemelkallergie. Het eerste waar de arts over begon is het platte achterhoofd van Marnix. Marnix speelt veel op zijn buik en heeft geen voorkeurshouding. De arts vindt ook dat Marnix zijn oren niet geheel symmetrisch staan en heeft mij verwezen naar de röntgen afdeling voor foto’s van zijn hoofd. Nu heb ik over twee weken een vervolg afspraak staan om die foto’s te bespreken.
Thuis gekomen zit het me eigenlijk helemaal niet lekker. Ik heb een dochter van bijna 4 en ook zij heeft als baby een plat achterhoofd gehad. Dat is uiteindelijk helemaal vanzelf goed gekomen. Misschien stel k me wel heel erg aan, maar ik zie nu al mijn zoontje met een helmpje zitten. Nu is mijn vraag: Wie herkent dit? Wie heeft er ervaring met zo’n helmpje. Wat zijn de voordelen? De nadelen?
Ik hoor het graag !!
Groet, Stef.
Thuis gekomen zit het me eigenlijk helemaal niet lekker. Ik heb een dochter van bijna 4 en ook zij heeft als baby een plat achterhoofd gehad. Dat is uiteindelijk helemaal vanzelf goed gekomen. Misschien stel k me wel heel erg aan, maar ik zie nu al mijn zoontje met een helmpje zitten. Nu is mijn vraag: Wie herkent dit? Wie heeft er ervaring met zo’n helmpje. Wat zijn de voordelen? De nadelen?
Ik hoor het graag !!
Groet, Stef.