Plat achterhoofdje.

<p>Hoi allemaal, </p><p>Vorige week van het consultatie bureau een verwijzing gekregen voor het platte achterhoofdje van mijn zoontje. </p><p>Ik twijfel om een afspraak te maken bij de fysio omdat ik het eigenlijk wel mee vind vallen. </p><p>Eerste 4 maanden rot start gehad. Ik was blij als hij sliep. Hierdoor hem minder op zijn buik gelegd. </p><p>Nu vind hij dit steeds leuker, en doe ik het ook regelmatig. Hij gaat bijna zitten. </p><p>Wat ik al doe: hem op zijn zij laten slapen, iedere week omdraaien in bed. </p><p>Wat vinden jullie, een apsraak maken of nog aankijken? </p><p>Alvast bedankt !</p>

Ik zou persoonlijk wel gaan, als er nu al sprake is van een afplatting kan het straks nog erger worden, en dan moet je zoontje een helm dragen.

Een keer een afspraak maken bij de fysio is toch niet erg? Misschien vinden ze het zelf ook meevallen en hoef je ook niet vaak te gaan. En je kan dan ook altijd nog beslissen om niet meer te gaan. Maar het is jouw kind. Als je er niet prettig bij voelt.... Fysio is minder eng/erg dan het lijkt.

Ik zou wel gaan. Je hebt er niets aan als je deze adviezen in de wind slaat. Het gaat wel om je kind. Daarbij zie jij je kind altijd anders dan een deskundige. Ik ben het niet altijd met het cb eens maar zou zeker naar de fysio gaan om te horen wat zij te zeggen hebben. 

Ik zou ook zeker even een afspraak maken. Je kunt het beter voorkomen dan dat het erger word , ze zullen je oefeningen mee geven en dat heeft hier bij ons zoontje ook erg goed geholpen. Ons zoontje had ook maar een kleine afplatting maar zo hebben we wel erger voorkomen.

Nu lijkt het minder erg misschien en niet echt zichtbaar maar als ze ouder worden dan wordt het hoofdje veeeel groter waardoor het heel duidelijk te zien zal zijn. Ik zou dus zeker zsm gaan! 

Wij zijn ook doorverwezen naar de fysio ivm een kleine afplatting rechts, vond het zelf ook een beetje snel beoordeeld maar toch wel gebeld, het wordt vergoed en ze komen gewoon thuis.. en nu achteraf vond ik het toch wel fijn, ze had goede tips en de afplatting is zo goed als weg

Tips van een fysio zijn natuurlijk nooit verkeerd. 
Hoeft ook niet vaak te zijn.

Een helm wordt eigenlijk niet meer gedaan.

Terug
Bovenaan