Plat achterhoofdje

Hallo,

Shamil vindt het lekker om te slapen op zijn rug met gezicht naar het plafond! nu is de achterkant van zijn hoofd heel erg plat... ik probeer zijn hoofdje weleens te draaien naar de zijkant maar hij draait hem weer terug ook heb ik hem op zijn zij gelgd met een handoek achter zijn rug ( tip van schoonma) maar dat mag niet van het CB.

Op het CB zeiden ze vandaag dat ik het anders met een baby sleep kan proberen maar weten jullie voor hoeveel maanden zo'n baby sleep is ik dacht zelf voor pasgeborene??
Of hebben jullie andere tips?

Alvast bedankt..

Is dat niet dat speciale kussentje? Die heb ik gezocht, maar hier verkopen ze het nergens meer. Volgens prenatal heben ze het uit de handel genomen omdat zij het niet veilig genoeg vinden...

Heb je het al eens bij een ostheopaat of chiropractor geprobeerd? Loek lag ook veel recht omhoog en bij de chiropractor bleek dat zijn nek een beetje vast zat. Sinds hij daar behandeld is ligt hij helemaal naar links en rechts afwisselend, zo ver krijg ik mijn hoofd niet eens gedraaid! Misschien zit er iets vast bij je kindje (sorry, was het een jongetje?)

Groeten
Rosanne

Hoi

Mijn zoontje is nu bijna 5 en een halve maand , en kreeg ook een plat achterhoofd.
Ik heb een baby sleep gekocht bij de Babypark en dat gaat heel erg goed. Zou niet weten waarom dat gevaarlijk zou zijn.   Hij  slaapt heerlijk op zijn zij , en zijn hoofd word alweer mooi rond.

Groetjes
Esther

Terug
Bovenaan