plat achterhoofdje...

hallo

ik had het laatst nog eens geschreven dat mijn zoontje een plat achterhoofdje heeft en aan de linkerkant nog platter... De reacties hierop waren om er mee verder te gaan...
nu hebben we op 2augustus afspraak bij osteopaat... Ben benieuwd!!!!

groetjes carol

Hihihihi, ja, zo kan ik ook wel voorspellingen doen: het komt goed of niet. Het is ernstig of niet. Het kan vriezen of dooien. Pffffff...diep triest, zo'n houding! Hardstikke goed dat je nu verder zelf stappen onderneemt!

Hallo,

goed dat je actie onderneemt! Wij zijn met onze zoon ook onder behandeling bij een ostheopaat, omat hij niet naar rechts kon kijken vanwege vastzittende nekwervels. Daardoor is ook zijn hoofdje wat afgeplat aan de linkerkant en nu probeert de ostheopaat dit ook te verhelpen.
Onze ervaring is erg goed, hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn!

groetjes,
Kiki

hoi

ik ben gister voor de 2e keer met jens bij de osteopaat geweest
hij had ook een voorkeur, en iets plat achterhoofd, en verborgen reflux.
bij de eerste keer kwam die man er achter dat de bovenste nekwervel niet goed zat
waardoor jens een beperking had naar rechts, behandeld...en wat denk je
hij kijkt nu 2 kanten op in bed, en zelfs zn reflux is weg!!!!!

weer gewone voeding nu en geen medicijnen meer

groetjes riana

Wij zijn nu met Emma bezig met fysiotherapie, zijn nu twee keer geweest en hebben allerlei oefeningen meegekregen voor thuis. Soort van huiswerk haha.
Ik moet zeggen dat ze het wel beter doet, ze begint nu ook zelf op haar zij te draaien.
Over drie weken moeten we weer terug ( ze heeft nu vakantie ) en ik ben benieuwd of zij ook verbetering ziet.

Succes
Groetjes Monique

Terug
Bovenaan