plattebuik?

Hallo,

Ik ben nu 22 weken zwanger en wat mij opvalt is dat ik overdag al een vrij dikke buik heb en als ik 's ochtends wakker wordt, mijn "dikke"buik helemaal verdwenen is???!! Dat komt later op de dag pas weer....vreemd?? of is dit gewoon????

gr. maaike
 
hoi maaike

ik heb er ook last van ben nu 12 weken.
maar denk dat bij mij mijn darmen een beetje vervelend doen. dat zal er dan we bij horen denk ik.
ik ben nog niet zover maar heb soms het idee dat ik al een paar maanden verder ben.

groetjes
 
hoi maaike,

ik ben nu 23 weken maar herken dat helemaal niet..
Merk wel dat hij 's avond wel dikker is dan 's morgens. Maar ik heb enorm last van mijn darmen!
 
Helemaal niet vreemd hoor, 's morgens ben je uitgerust en dragen je spieren je baarmoeder nog goed naar binnen. Zegt genoeg over je sterke buikspieren dus... goed teken! Door de dag wordt je vermoeider en worden spieren slapper en komt je buik meer naar voren. Op een gegeven moment zal je baarmoeder zo groot worden dat je m 's morgens ook zeker gaat zien! Je draagt gewoon nog veel naar binnen en dat is alleen maar prettig. want dan zal die dikke buik aan het eind ook niet zo heel dik zijn, zodat je je langer beweeglijk zult blijven.

geen zorgen dus... heel normaal!
 
niks van aantrekken.....als je dadelijk 30 tot 40 weken zwanger bent merk je er helemaal niks meer van....dan ben je zo dik dat je het verschil niet merkt, ha ha ha.
dan heb je dat je de ene keer een bult links hebt en de andere keer rechts.
Het is toch wat, zo'n kleintje in de buik. Wat die wel niet met je doet
 
Ik ben 19 weken zwanger en heb vaak ook 's ochtends als ik opsta het gevoel alsof mijn buik "weg" is. Als ik wat begin om te lopen dan wordt ie steeds dikker tot hij weer "normaal". Ik maak me er geen zorgen over. Komt denk ik van het rusten.
 
Terug
Bovenaan