@ platvoetje1979

A

Anoniem

Guest
Hoi

het was heel leuk op de kinderboerderij. Kas keek zijn ogen uit. Ik was er nog niet eerder met hem geweest.
En nee we hebben geen pannekoeken gegeten. Was wel verleidelijk om er te gaan zitten op het terras maar we hadden voor Kas geen eten bij dus toch maar naar huis en daar gekookt (was ook lekker maar vast niet zo lekker als die pannekoek).
Heb je msn?
Dan kunnen we foto's uitwisselen van de kleintjes.
Ze schillen 9 dagen
Kas is van 26 december en Amy toch van 17 december??????
Ik hoor het wel??

Groetjes Judith

Hoi Judith!

Leuk is dat toch met zo'n kleintje op stap. Wij zijn een paar maand geleden met Amy geweest, maar toen was ze echt nog te klein.
Maar we waren afgelopen weekend bij iemand die een hond heeft en daar was ze wel zo enthousiast over, dat we toch gauw maar weer een keer gaan.

Amy is idd van 17-12. En jullie hebben echt een kerstkindje! Ook bijzonder!
Ik heb ook msn: lilianwesterburger@hotmail.com

Lijkt me leuk, foto's uitwisselen!

Groetjes Lilian

Hoi

Ja een kerst kindje.
3 weken te vroeg geboren toen ik op kerstvisite was bij mijn moeder in tilburg. Erg bijzonder. Ik kan aan niemand hier foto's van mijn mannetje laten zien omdat ik ze niet kan plaatsen. Is wel jammer maar ja.
Zag dat er op het voorjaar forum ook nog mensen uit de omgeving enschede kwamen. Oldenzaal en hengelo geloof ik.
mijn msn is

hoi hoi,

op het laatste wil ik wel reageren!!!!aaron is van 24-11-2006 en wij komen uit hengeloooooooo dus misschien wel in de buurt bij 1 van jullie???

groetjes nienke

Ja, Hengelooooooooooooo ( hi hi, Twentse plaats met 26 o's ) is vlakbij.
Mijn halve familie woont in Hengelo.
Gezellig nog meer Tukkers. Zijn er weinig van hier geloof ik!

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan