Play O van durex

Hallo Dames,

Ik heb weer even jullie advies nodig.
Ik dacht leuk te zijn en een potje Play O van durex te kopen een stimulerende gel voor vrouwen voor tijdens het klussen, ik dacht ja leuk dan wordt het niet zo'n moetje etc.

Maar nu lees ik net op de verpakking dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent, borstvoeding geeft of zwanger wil worden. . . . maar er staat niks bij waarom niet en ik kan ook niks vinden met waarom het niet mag. zouden jullie misschien weten waarom ???

Bedankt alvast voor jullie tijd en info.

ik denk dat je inderdaad wel moet uit kijken met zoiets al Play O, maar je moet niet te veel neuzen op internet hoor!! daar word je echt niet gelukkig van! gewoon lekker klussen ;), beetje creatief denken! succes!!

Nou denk dat ik dat idd maar doe.

daarom kom ik ook niet meer zoveel op het forum als in het begin, is neit lullig bedoeld maar als je iedereen leest zwanger / niet zwanger die twijfel werkt erg aanstekelijk.

van het weekend wordt ons klus weekend dus we gaan er gewoon tegenaan.

Nu las ik hier op de site alleen 2 verschillende dingen dat je rond je eisprong iedere dag moet maar weer ergens ander hier las ik dat je beter om de dag kan doen ??? dus wat is ut nou ?

het blijkt dat sperma 2 dagen kan overleven in je "lichaam"om het maar zo te zeggen. dus eigenlijk zou om de dag goed zijn, maar als je de "zin"en de "puf"er voor hebt gewoon iedere dag er tegen aan ;).
wij willen op den duur wel een 2e maar het is niet zo dat we net zo als een aantal van jullie er tegen aan gaan, vind het BTW wel ontzettend knap dat jullie dat kunnen. maar als je wat wilt dan ga je er ook 100% voor. wij doen het gewoon rustig aan en we zien wel.

liefs

misschien omdat er bepaalde extracten in zitten die door je lichaam kan worden opgenomen?

Zelf zou ik niet zoveel zin hebben om het spul uit te proberen met zo'n waarschuwing op de verpakking. Echt een fijne mood killer

Ik denk dat er inderdaad zaaddodende bestanddelen inzitten en dat is niet handig als je zwanger wilt worden....

BTW, om de dag is volgens mij het beste, want anders wordt het sperma ook van mindere kwaliteit. En elke dag een functionele wip......pff zou er moe van worden...;-)

Terug
Bovenaan