Playskool airtivity ballenbaan (tips voor andere sintkadoos zijn welkom)

Korte vraag: kent of heeft iemand dit al aangeschaft voor zijn kleintje en is het echt leuk?

Ik heb net wat zitten zoeken op de Bart Smit website voor Sinterklaas en dit lijkt me op zich wel een leuk kado voor Daantje, maar ik vind het altijd fijn om van 'gebruikers' te horen of het echt iets is, je kunt je er ooit zo in vergissen.

Groetjes Femke

hoi hoi

ook ik heb al wat inkopen gedaan voor sinterklaas(als ik zo lang kan wachten haha)

ik heb voor caithlyn de :

* rol en swing bal van vtech
*interactieve nijntje (deze zingt danst en leert)
*de nijntje magishe telefoon
*de zachte relief blokken van nijntje
*en de chicco baby activity walker

zo heb ik nog wat dingentjes op mn lijstje staan waaronder ook die wat jij op schreef,maar goed even kijken dus wat hier boven staat heb ik al voor der maar nog niet geprobeert met der.
zelf vond ik die nijntje interactief heel stoer en de walker

succes ermee

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Ik vroeg me idd. ook af of dat ding leuk zou zijn.
De nijntje telefoon heeft mijn dochter gekregen als kraamcadeau, maar wat een herrie maakt dat ding zeg. Daar hou ik niet zo van.
Mijn dochter krijgt een Corolle pop vanaf 0 maanden, kan je niet krijgen bij de reguliere speelgoedwinkels, maar wel in kleine zaakjes of via internet. En ik vind ze zo leuk.
Van het kruitvat een koffertje van Koekiemonster met een pyjama, rompertje en slabbetje. Verder  een kapstokje/spiegel/meetlat voor op haar kamer.
Verder vind ik het best moeilijk, we hebben al een dochter en dus veel babyspeelgoed, daarbij is veel speelgoed uit de folders allemaal van dat herriespul, waar ik zelf helemaal gek van wordt.
Mijn oudste heeft toen ze 10 weken was bij de 1e Sinterklaas een slee gekregen, daar kan ze nog jaren mee spelen op wintersport of als het hier eens sneeuwt.
En wat ook een leuk is, is het Little People vanaf 1 jaar. Dochter van 7 maanden speelt er al mee en dochter van 3 vindt het nog steeds leuk.

Hoi,

Wij gaan voor de loopauto !
Lotte staat inmiddels en loopt  langs de  tafel. Ik  denk, dat als we tot haar verjaardag wachten, het een beetje laat is.
En het lijkt me ook gewoon erg leuk voor haar.
Verder is een vormenstoof oid ook erg leuk. En een draaiding ( kan niet zo snel op de naam komen) waar je op een knop kan duwen en wat dan snel rondjes maakt.
Bv van Fisher Price.
Ik vind een pop ook erg leuk, maar volgens mij vind IK dat vooral leuk en is zij er misschien nog een beetje klein voor. Geen idee.

Nou, succes in ieder geval !!

Sophie

oei, als ik het zo lees, heeft ons mannetje het niet zo goed.
Hij krijgt maar één speeltje met sinterklaas. (tenminsten van ons)
Het is een knuffelbeer, met cijfers, kleuren en figuurtjes  enzo, en daar kan je van leren..
Wij vinden het niet echt nodig,  hem  hem te overladen met kado's. Hij snapt er toch nog niks van en ik vind dat hij moeten leren om bepaalde dingen te waarderen.
Ik heb in mijn familie al zo vaak gezien, dat ze zo veel krijgen, dat ze niks leuk meer vinden en dan sta jij trots met je kado voor hem en dan kijken ze je aan van,  is dat alles...

En ik heb ook aan mijn ouders/schoonouders gevraagd om iets kleins te geven en anders iets op zijn bankrekening te storten.

Al moet ik eerlijk zeggen, dat ik de slee, van reisa, echt heel leuk vind.
Wij gaan in febr op wintersport( elk jaar) en dan is dat zo leuk!!!
En ik hou zelf niet zo van al die dingen, met al die geluidjes.Word ik echt  dol van en hyper!  En ik geloof dat Noah het ook niet zo geweldig vind. ( gelukkig)

Maar goed, ik hoop dat alle kleintjes heel erg genieten, van al die kadootjes die ze krijgen van de heilig man en zijn pietjes. Ik kan niet wachten, dat  Noah bij hem op schoot zit, ik wil zijn reactie wel eens zien.

Groetjes suus

Jasmijn krijgt van ons een fisherprice looptelefoon, stapelbekertjes en een muziekboekje van cotoons. Allemaal van marktplaats voor 9 euro!!! En het ziet er allemaal als nieuw uit. Kadootjes geven gaat nu meer om het idee vind ik. Ze hebben er toch nog geen idee van. Volgend jaar zullen ze er bewuster van zijn.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan