Pleisters

<p>Met een actieve dreumes van 20 maanden ontkomen we er niet meer aan, we hebben pleisters nodig ? We hebben van die kinderpleisters die je zelf op maat kunt knippen en Nijntje pleisters in verschillende formaten. Fijn want eraf halen is geen ramp zoals met die dingen die ze op mij plakten vroeger ?</p><p>En eigenlijk plakken we zelden pleisters maar nu zijn beide knietjes stukgevallen (lang leven kortebroekenweer..) zijn en het pijn doet als hij een jeans aan krijgt dacht ik misschien toch iets er overheen plakken. Maar alles is te klein ? En ok die plakstrip deels over de kapotte knietjes te plakken kan ook niet. Heb wel zo’n pleisterspray maar dat doet weinig volgens mij. Hoe doen jullie dit?!</p>
 
Als het erg groot en open is verbandje of gaasje. Maar het heelt het snelst aan de lucht. Dus een zachter broekje zou mn voorkeur zijn.
 
Ja zachtere broek zitten van die pluisjes aan de binnenkant, dat gaat in de wond zitten. Korte broek geprobeerd maar toen viel hij z'n kapotte knie dus nog verder open en het andere knie erbij ? Denk toch idd maar een gaasjes dan.
 
Het wordt komende dagen mooi weer, dus ik zou lekker korte broekjes aandoen. Kan dat niet, dan een gaasje met wat leukoplast vastplakken. Maar drogen aan de lucht is inderdaad wel het beste :)
 
Oh ja die knietjes! Zodra de korte broeken aan gaan liggen ze open ? Het beste is idd denk ik niks erop.
 
Wij doen dus gewoon geen korte broeken meer, dunne lange broeken van de kringloopwinkel, dan vallen de knieen veel minder kapot... en anders inderdaad verband of gaasje.
 
Terug
Bovenaan