plekje voor de grote boodschap

A

Anoniem

Guest
Ik moest zo lachen om Marissa dat ik erg benieuwd ben hoe jullie kinderen dit doen. Marissa kruipt soms onder de eettafel en gaat daar dan heel stil op haar hurken zitten. We weten dan dat ze aan het poepen is. Echt zo grappig!! Als ze dan klaar is gaat ze gewoon weer vrolijk spelen dus ze geeft er verder nog niets om dat haar broek vies is. Misschien beetje raar topic maar ik vind het wel grappig

groetjes Linda

Hoi Linda,

Tara heeft geen vast plekje waar ze haar grote boodschap doet.
Maar het is aan haar te horen en zien (EN ruiken, hahaha), want als ze een grote boodschap krijgt, dan zegt ze altijd 'mh mh', staat of zit dan een tijdje stil en kijkt je met grote ogen aan. Als het afgelopen is, gaat ze weer verder met waar ze mee bezig was. Dus als ze ergens anders in haar broek had gepoept waar wij het niet zagen, dan ruiken we het achteraf wel, haha. Raar toch dat ze het niet ongemakkelijk vinden om in een vieze luier door te spelen? :p

Groetjes,
Shivana

Hoi

Jesse gaat ook meestal onder de tafel zitten of, hij gaat in een hoekje zitten, dan weten we het idd dat hij gaat poepen.
Ook hij speelt gewoon weer verder.

Gr Linda

hahaha ja typisch he die gewoontes.
Sarah vind het hier prettig om aan de salontafel te gaan staan poepen. Dan komt ze aanlopen, pakt de tafel vast met 1 handje en gaat persen..rood hoofd en al . Daarna zegt ze meestal "poep poep" en loopt alvast naar de trapdeur zodat we naar boven kunnen gaan om de luier te verschonen! lekker handig!
Maar soms speelt ze ook gewoon door alsof het niet gebeurd is.

Grappig wel hè,
groetjes Tamar

hihi eigenlijk wel grappig om te lezen.

Daan heeft niet echt een vaste plek om te poepen. Maar meestal kijkt hij je wel aan tijdens het poepen, hij kan dan soms zo door dringent kijken dat ik er zelf ongemakkelijk van kan worden hahaha. En hij maar drukken met z'n rooie hoofd..... En idd als hij klaar is weer lekker verder spelen.

Haha, grappig zeg. Feline doet het niet op een vast plek. Wel kijkt ze heel serieus en loopt ze soms een beetje rood aan.

groetjes Maris

O leuk ja. Sven poept ook op een vaste plek hihi
Ik heb in de speelhoek zo'n kast staan van Ikea (zo trapsgewijs snap je?) en dan schuift ie de 3 bakken eruit, gaat er zelf in staan en daar loopt ie dan rood aan...

elke keer hetzelfde...daarna loopt ie ook gewoon rond alsof er niks gebeurd is. Geweldig.

Wij proberen er niet om te lachen. Maar het is toch zo'n lief gezicht!?

x Anouk

Zal wel lekker warm zijn in de broek denk ik.
aan merel zie je het als ze aan het poepen is ze wordt rood en maar inderadd geluidjes.

ze zegt daarna vaak ba ba en speelt verder.
Nu zegt ze ba ba wel meer hoor want als ze iemadn uitzwaaid is het ook ba ba

Terug
Bovenaan