plekje voor je kindje?

Ik ben zo benieuwd of iedereen het kamertje al klaar heeft?

Nou is het zo dat ons huisje al 1,5 jaar te koop staat en dat wij nu dus genoodzaakt zijn om ons meisje bij ons op de slaapkamer een plekje te geven want we wonen nu op ongeveer 45m2 met een beetje passen en meten en vooral heel inventief zijn is het toch allemaal heel mooi geworden met een ruimte besparend bedje/kastje/commode in 1, in de woonkamer een extra kastje en de doomoo seet met swing en voor in de badkamer een opvouw badje.

Ik ben heel benieuwd of jullie allemaal de ruimte hebben of dat er nog iemand is die moet passen en meten?

liefs Fiona

Wij hebben een prachtige eigen kamer voor onze bink... Wonen in een gezinswoning en hadden twee kamers over.. uiteindelijk is er 1 een studeer/ muziekkamer geworden en de andere voor onze bink eigenlijk best verwend want de kamer is net zo groot als onze slaapkamer... We zijn nog druk aan het klussen maar het is bijna klaar.. van mij mogen de meubels komen!

Vervelend dat de verkoop zo lang duurt..hopelijk snel succes.. hebben jullie wel een ander huis op het oog??

xxx

Klinkt heerlijk allemaal, al die ruimte maar het is zoizo heerlijk om er mee bezig te zijn ondanks dat we klein wonen blijft het leuk. We hebben nog niets anders op het oog dat zou alleen maar "blij maken met een dooie mus" zijn want er is nog weinig zicht op verkoop.
X

Wij moeten ook een beetje passen en meten. Het is ons derde kindje en het we hebben voorlopig nog maar drie slaapkamers. We willen in de toekomst een dakopbouw, maar ik heb nu ook geen werk dus dat gaat nu even niet.

Dus gaan uiteindelijk mijn oudste twee bij elkaar op een kamer. We hebben al een peuterbedje voor mijn jongste dochter gekocht en die staat al bij de oudste op de kamer, maar ik vind het toch wel een beetje krap. Dat komt ook omdat er een joekel van een kledingkast staat waarvan de helft niet gebruikt wordt. Dus waarschijnlijk komt er een kleinere kast en dan past het allemaal wel.

De baby zal de eerste tijd toch bij ons op de kamer slapen en ik hoop dat tegen die tijd de meiden zover zijn dat ze ook echt gaan slapen als ze bij elkaar op de kamer liggen : )

Wij hebbe appartement ook in verkoop, maar zoals overal bijna zit er weinig schot in de zaak. Gelukkig wel extra kamer, dus de kleine heeft wel de luxe van een eigen kamer. Wij wonen op 70m2. Prima te doen zo.

Even een reactie van een novembermama.

Hier ook een ppartement dat te koop staat. We wonen op 70 m2 maar dit is ons tweede kindje. Dus het wordt ook wel wat krapper. Extra kledingkastje bij mijn zoontje op de kamer en een bedje bij ons op de kamer.

Moest echt ff wennen toen de box weer in de kamer stond. Zo vol. Hij stond er twee en een half jaar geleden natuurlijk ook, maar toen was er nog geen speelgoed van een peuter bij natuurlijk ;)

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben!! Iedereen in mijn omgeving verklaart ons voor gek maar we hebben gewoon geen andere keus het huisje moet eerst verkocht worden en idd er zit totaal geen schot in!! Maar het gaat vast allemaal goed komen!!

Terug
Bovenaan