plekjes op scheenbeen

Mijn dochtertje van 6 maanden heeft op dit moment rare plekjes op haar scheenbeen.
Ze zijn rood/paars en het zijn een soort stipjes en streepjes.
Wie weet wat het is?
 
Bedoel jij kleine plekjes van een paar mm? Paars/rood alsof het kleine bloeduitstortinkjes zijn? Net alsof je met een potloodpunt een tijdje in het beentje hebt geprikt zodat er een stipje overblijft? Misschien wat rare uitleg maar bedoel je dat? Mijn zoontje van 15 weken heeft dit gehad en het verdween vanzelf. Geen idee wat het is, eergister zag ik ook weer 1 stipje.
Ik ga er maar van uit dat het iets onschuldigs is.
Groeten marijke
 
quote: marijkebos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2005 22:03:52'));

Bedoel jij kleine plekjes van een paar mm? Paars/rood alsof het kleine bloeduitstortinkjes zijn? Net alsof je met een potloodpunt een tijdje in het beentje hebt geprikt zodat er een stipje overblijft? Misschien wat rare uitleg maar bedoel je dat? Mijn zoontje van 15 weken heeft dit gehad en het verdween vanzelf. Geen idee wat het is, eergister zag ik ook weer 1 stipje.
Ik ga er maar van uit dat het iets onschuldigs is.
Groeten marijke

Hoi Marijke!
Ja inderdaad, zo zien ze eruit!
En ze verdwijnen inderdaad vanzelf..heb nog wel de dokter gebeld, ze vroeg of ze koorts had, dat was niet zo, toen moest ik het aankijken.
Nu wordt het al minder, zou het een allergische reactie kunnen zijn?
 
He shopper,

Ik had niet gezien dat je nog gereageerd had. Je moet ook zoveel bekijken als je her en der iets hebt getypt. We zullen dus maar in de gaten houden dat de kleine geen koorts krijgt. En tja, of het een allergische reactie is? Op dit moment zie ik ze niet meer komen. Heeft de jouwe het nog wel? Ik dacht al dat hij ergens tenegaan had gelegen of in iets had gezeten dat een beetje klemde maar verder weet ik het niet. We gaan er maar van uit dat het weg blijft.

 We gaan maar voor de  mooie roze babybeentjes!!!!

Groeten, marijke
 
quote: marijkebos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2005 21:03:24'));

He shopper,

Ik had niet gezien dat je nog gereageerd had. Je moet ook zoveel bekijken als je her en der iets hebt getypt. We zullen dus maar in de gaten houden dat de kleine geen koorts krijgt. En tja, of het een allergische reactie is? Op dit moment zie ik ze niet meer komen. Heeft de jouwe het nog wel? Ik dacht al dat hij ergens tenegaan had gelegen of in iets had gezeten dat een beetje klemde maar verder weet ik het niet. We gaan er maar van uit dat het weg blijft.

 We gaan maar voor de  mooie roze babybeentjes!!!!

Groeten, marijke



Ze heeft ze nu ook niet meer, misschien inderdaad dat haar sokjes te strak zaten! Alleen kan ik die stipjes dan niet plaatsen! Maar goed, tis nu over! En ze is hartstikke vrolijk, dus lijkt mij niets aan de hand.Nou groetjes!
 
Terug
Bovenaan