plekkie in de klusbus??

A

Anoniem

Guest
Is er nog een plekje in de klusbus voor mij???

tijdens de vakantie na 7 dagen over tijd geweest te zijn toch een soort van ongi geworden, helaas.
Ik hoop dus dat er nog een plekje voor mij vrij is zodat we lekker met zijn allen kunnen klussen (wel ieder met haar eigen vent uiteraard).
Had de eerste twee a drie dagen van de ongi bruine afscheiding en daarna kwam er heel af en toe wat donkerrood en soms wat helder rood bloed bij.
Echt balen zeker na alle symptomen die ik had, zere tepels, grotere borsten, erg misselijk, meer puistjes,  had ik echt gehoopt dat het raak was deze keer.
zelfs tijdens de ongi had ik nog regelmatig dat ik in de avond misselijk werd en nu heb ik dat sinds maandag nog niet gehad.

je lichaam is echt een raar iets hoor, wordt er echt niet vrolijk van.

succes allemaal weer, ik ga door naar ronde 9

groetjes paauwtje

Ook ik ben diep, diep teleurgesteld dat het niets is geworden deze maand. Ik had met mezelf afgesproken dat ik vanochtend zou testen, maar ik werd rond 4 uur wakker met een enorme kramp, en ja hoor.... één groot bloedbad (sorry).
Ik had heel erg verwacht (en gehoopt) dat ik zwanger zou zijn, en nu toch weer ongi. Ik heb echt een enorme baaldag vandaag. Eigenlijk wil ik gewoon iemand de schuld geven dat het niet lukt, maarja....

Terug
Bovenaan