Pleun!!!!!!! ben je hier nog?

Lieve lieve lieve pleun!!!!

Wat een heeerlijk bericht las ik op mijn log!! mijn hart maakte en giga sprong, kippenvel kreeg ik op mijn arm! ben zo gelukkig voor jullie!!!!!!!!!   hoop dat je dit nog leest! Lieve meid, geniet enorm van dit mooie wonder!!   en ook nog eens 2!!  

ENORM GIGAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dike knuffffffffffffffffffffff
Sjan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEPIE

Oh Pleun, wat ben ik blij om dit te lezen; SUPERRRRR!!!!!!!!

EINDELIJK is het dan voor jou ook zover, ik zit gewoon helemaal te jubelen hier achter mijn pc.
Kunnen jullie het al geloven of is het nog steeds onwerkelijk? En dan ook nog eens 2 wondertjes.

Lieve Lieve Pleun, ik hoop dat je dit leest.
Ik hoop dat je een super mooie zwangerschap tegemoet gaat en natuurlijk een hele makkelijke bevalling.
Geniet van iedere minuut ook al is dit erg moeilijk na al die tijd tobben.

Laat je af en toe weten hoe het met jou en je wondertjes gaat. Ik kom hier nog steeds regelmatig even neuzen in de hoop dat ik iets van jullie leest.
Hoe is het met Ingrid (Ibbeltje) en weet je misschien ook iets van de anderen?

Met mij en ons wondertje Tessa gaat het ook PRIMA.
Tessa is alweer 9 mnd en het is een heerlijke vrolijke dame.

veel liefs Marielle, mama van Tessa (18-10-07)

Hé meiden, ik schrik er gewoon van.........een berichtje voor mij. Echt toeval hoor dat ik dit lees, want ik kijk niet meer zo vaak op dit forum, bijna nooit meer eigenlijk!

Maar goed, ik heb dus wel goed nieuws. Na   bijna 4 jaar'; 6 IUI pogingen en 4 x IVF/ISCI was het bij de 4 IVF/ICSI poging raak. Met 6 weken en 6 dagen kregen we de 1e echo en daarop was meteen duidelijk dat we een 2-ling verwachten, ons geluk kon en kan niet op.

Inmiddels hebben we al 3 echo's achter de rug..........onder het motto: Hoe vaker, hoe beter, want we willen onze kindjes natuurlijk het liefst elke week zien, want het is zo'n wonder dat er gewoon 2 nieuwe leventjes in je buik groeien.

We proberen er van te genieten en dat gaat ook steeds beter, de roze wolk wordt steeds groter. As. woensdag zijn we 12 weken zwanger, dus al best een eindje op weg, al zeg ik het zelf. We zijn er natuurlijk nog lang niet, maar tot op heden klaag ik niet. Buiten de vermoeidheid heb ik eigenlijk geen klachten.

Meiden, het ga jullie goed en bedankt voor de belangstelling!!!!

Voor de dames onder ons die mij niet kennen, geef de moed niet zomaar op, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Liefs, Pleun

Jeetje Pleun, wat een geweldig nieuws... en nog een tweeling ook! Geniet er lekker van, vind het echt fantastisch voor jullie!

groeten, Saartje (ook oud forumgenootje)

Pleun,

Gefeliciteerd !!!   Echt super een tweeling !!!   Geniet ervan, je hebt het zeker verdient !!!
Ik weet niet of je mij nog kent, ik 'hang' hier inmiddels al weer bijna 3 jaar rond (helaas nog steeds zonder succes) ik kan me jouw berichten op het forum nog  goed herinneren, en van Inge en Kruimel enz. enz. Vroeg me regelmatigl af hoe het met jullie vergaat.
Ben heel blij te horen dat het nu eindelijk voor jouw ook eens goed nieuws is en zoals je al zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik blijf hoop houden.
Nogmaals gefeliciteerd en laat nog eens wat van je horen!
Veel liefs,
Amber

Terug
Bovenaan