Hoi Ibbeltje, wat lief dat jij aan me denkt, kan ik wel even gebruiken.............zit nl. op een telefoontje te wachten, maar denk dat ze me vergeten zijn............
Vanmorgen meteen een echo gehad door de gyn en daar het gesprek gehad met van Hooff, het ging meer over de cryo tp dan over de mislukte IVF, want dat is gebeurd en daar kunnen we eigenlijk ook niets meer aan veranderen, wat er mis is gegaan, is ook eigenlijk niet te bepalen, waarschijnlijk gewoon omdat het vooraf al was bepaald dat het deze embryo's niet ging lukken, maar dat is aan de buitenkant niet te zien.
Ik gelijk tranen, maar dat hoorde er gewoon bij, was toch wel een beetje gespannen, zeg maar behoorlijk. Aan de hand van de urinemonstertjes van vrijdag tot en met vandaag plus nog een bloedmonster wat ik vandaag moest laten prikken kunnen ze kijken hoe dicht ik bij de eisprong zit. Na 16u vanmiddag zou ik gebeld worden wat de uitslag was van de bloedtest en de urinetest, als deze positief zou zijn zou ik vanavond een pregnyl moeten zetten en de rest zouden ze aan de telefoon uitleggen. Ik zou zowiezo gebeld worden over hoe en wat, maar ben dus niet gebeld en ben nu zo teleurgesteld, ik vind het gewoon vervelend dat de afspraak niet is nagekomen, vooral in deze fase, ze zijn ons gewoon vergeten, maar dat is niet leuk en zeker nu niet. Maar goed, het is niet anders, kan gebeuren, maar zit er wel mee, dus morgenochtend ga ik meteen bellen............
Er zat een grote folikel van 29mm, maar dat kan ook een cyste zijn van de vorige keer die is blijven zitten, als het een folikel was, dan stond hij op springen en kan ik ieder moment mijn eisprong hebben en ben ik bang dat het te laat is morgen. Als het een cyste is, dan zit de eisprong er nog niet aan te komen en is er niets aan de hand. Snap je het nog?
Hoe gaat het met jou? Kom je de tijd nog een beetje door? Ik hoor het wel, ik denk heel veel aan je!
Liefs, Pleun