Pleun, hoe was je gesprek vandaag?

Hoi lieverd,

Heb zo aan je gedacht vandaag! Ik hoop dat je enigszins gerustgesteld bent na het gesprek met de gyn. Heb je een fijn gesprek gehad? Hoe gaat het nu verder met de cryo tp?

Ik hoop dat je je snel weer kunt opladen voor deze tp en dat het gesprek je wat opgelucht heeft.

Dikke kus, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, wat lief dat jij aan me denkt, kan ik wel even gebruiken.............zit nl. op een telefoontje te wachten, maar denk dat ze me vergeten zijn............

Vanmorgen meteen een echo gehad door de gyn en daar het  gesprek gehad met van Hooff, het ging meer over de cryo tp dan over de mislukte IVF, want dat is gebeurd en daar kunnen we eigenlijk ook niets meer aan veranderen, wat er mis is gegaan, is ook eigenlijk niet te bepalen, waarschijnlijk gewoon omdat het vooraf al was bepaald dat het deze embryo's niet ging lukken, maar dat is aan de buitenkant niet te zien.

Ik gelijk tranen, maar dat hoorde er gewoon bij, was toch wel een beetje gespannen, zeg maar behoorlijk. Aan de hand van de urinemonstertjes van vrijdag tot en met vandaag plus nog een bloedmonster wat ik vandaag moest laten prikken kunnen ze kijken hoe dicht ik bij de eisprong zit. Na 16u vanmiddag zou ik gebeld worden wat de uitslag was van de bloedtest en de urinetest, als deze positief zou zijn zou ik vanavond een pregnyl moeten zetten en de rest zouden ze aan de telefoon uitleggen. Ik zou zowiezo gebeld worden over hoe en wat, maar ben dus niet gebeld en ben nu zo teleurgesteld, ik vind het gewoon vervelend dat de afspraak niet is nagekomen, vooral in deze fase, ze zijn ons gewoon vergeten, maar dat is niet leuk en zeker nu niet. Maar goed, het is niet anders, kan gebeuren, maar zit er wel mee, dus morgenochtend ga ik meteen bellen............

Er zat een grote folikel van 29mm, maar dat kan ook een cyste zijn van de vorige keer die is blijven zitten, als het een folikel was, dan stond hij op springen en kan ik ieder moment mijn eisprong hebben en ben ik bang dat het te laat is morgen. Als het een cyste is, dan zit de eisprong er nog niet aan te komen en is er niets aan de hand. Snap je het nog?

Hoe gaat het met jou? Kom je de tijd nog een beetje door? Ik hoor het wel, ik denk heel veel aan je!

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Meid, wat een gedoe weer zeg! Erg vervelend trouwens dat je niet terug gebeld bent, ik snap goed dat je nu zo teleurgesteld bent. Toch wel een minpuntje, ik zou morgenochtend ook meteen bellen. Ik denk zelf dat het een cyste is hoor, zou wel erg vlug zijn om nu al een follikel te hebben van 29 mm! Ik werd pas 5 weken na  het mislukken van de 1e ICSI ongesteld,  dus dan zal het ook wel 3 weken geduurd hebben voordat er weer een eisprong geweest is. Ik hoop echt  voor je dat het een  cyste is, anders moet je nog langer wachten voor de cryo tp.  

Lastig he zo'n uitslag waarom je poging niet gelukt is,  ik kan er niet zoveel mee. Aan de andere kant ook wel weer een opluchting. Maar goed, elke poging is er wel 1! Als het nu bij ons ook niet lukt, dan komt het dus echt aan op de laatste poging. Ik ga ervan uit dat wij geen cryo's hebben, daar bestond bij de tp al grote twijfel over. Helaas nog niets gehoord van het EMC.
De spanning loopt weer flink op, vanavond werd het even teveel. Heb even een kwartier in mijn eentje lopen janken, nu gaat het wel weer. Er is nog niets te bekennen van ongi of buikpijn. Maar ja, dan zegt niets. De vorgie keer ging het ook precies 14 dagen na de tp mis, net zoals bij jou. Ik hoop echt dat het deze keer wel lukt, maar dat hoop ik voor jou natuurlijk net zo erg!  

Ik ben ook blij om te horen dat jij ook zoveel aan mij denkt. We trekken elkaar er wel doorheen hoor meid!
Ik hoop dat je morgen goed nieuws te horen krijgt, laat je nog wel wat weten? Ik ga morgen natuurlijk weer aan je denken.

Liefs, Ibbeltje

Hoi lieverd, ik heb om 8u meteen gebeld met de secr., mijn waardes waren negatief en ze ging meteen uitzoeken hoe het kwam dat ik niet ben gebeld gister. Een half uurtje later belde dr van Hooff zelf met 1000x excuses. Hij had mij op de verkeerde stapel gelegd en dus ben ik niet terug gebeld.

Het is bijna zeker een cyste, had ik vorige keer ook, dus zou kunnen en die eisprong laat nog wel even op zich wachten! Ik moet nu weer van vrijdag tot en met maandag mijn urine verzamelen en dan maandag weer terug naar de gyn.

Jij hebt me weer helemaal opgebeurd hoor, want je hebt gelijk, het had ook nog bijna niet gekund, nu al een eisprong!

Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt en ik wou dat ik wat voor je kon doen, zoek afleiding en probeer te ontspannen, maar ik weet zeker dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

Voor ons is de cryo terugplaatsing eigenlijk een 2e kans die we krijgen bij de 2e IVF poging, als de cryo's goed uit het ontdooiproces komen, nemen de kansen van slagen toe.

Je hebt ook gevraagd om te msn-en, ik heb een account aangemaakt, dus als het nog ziet zitten...................

Kus, Pleun

Hoi lieve Pleun,

Nog wel een beetje geslapen?

Gelukkig een positief bericht voor je, ik was echt van mijn stoeltje gevallen als het je eisprong al was geweest. Maar meid, alle kansen liggen weer voor je open!
Toch wel lief van dr. v. Hooff. Ik kan die man geloof ik bijna alles vergeven, vind het zo'n scheet!
Wie weet wisselen we elkaar wel af. Eerst ik in mijn ww, dan jij weer! Nou ik hoop echt dat we nu allebei zwanger zijn hoor! Hebben we echt wel verdiend na alle ellende.

Tuurlijk wil ik nog MSN-en, dat praat veel makkelijker. Voeg mij maar toe in je MSN-lijst. Mijn MSN- adres is: ingridbelverschoor@hotmail.com

Wat is jouw MSN adres?

Gezellig meid, lekker kletsen!

Liefs, Ibbeltje

Hoi, hoi, ik heb wel goed geslapen vannacht........Ja, hij is echt lief, leuk en aardig, en hij belde me vanmorgen meteen, zelfs op mijn werk, terwijl de secretaresse had gezegd dat het wel middag kon worden! En heb hem ook meteen vergeven, dr. van Hoof en dr. van de Weijden kunnen wat dat betreft bij mij een potje breken!

Ons email adres voor msn is: keesenleonie@kpnplanet.nl, zit er niet altijd op hoor, maar de computer staat altijd aan, dus dan kunnen we elkaar wat sneller door de dipjes helpen! En ja, ik heb echt dat jij vrijdag goed nieuws heb, en dat ik dan je plaatsje op het wachtbankje over kan nemen! Ik zal jou adres aanmaken.

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Spannend hoor! Zo'n cryo-behandeling is nét zo spannend als een ivf! Alleen je zit (als het goed is) zonder of met minder hormonen!!
Is wel eens zo prettig.

Ik had dus niet iedere maand een eisprong (maar wel ongi iedere maand.. ra ra hoe kan dat?!) en dat maakte dat ik niet lekker zo'n cryo-behandeling doorliep..
Ik slikte  me maar suf aan omega 3,6 en 9 + tarwekiemolie.. en maakte me illusie's dat dit hielp.. *roll eyes*

Hoop dat jij meer geluk heb!

Mijn ww zitten er bijna op.. en ik denk dat het weer mislukt is..
Dan mag ik straks ook weer aan de cryo's beginnen (we hebben  nog 2 eskimootjes!)

Nou toedeloe en hou ons op de hoogte!

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan