pleun

Hoi Pleun,

vandaag is het helaas begonnen..............ziekenhuis gebeld en ja hoor, ze hebben bevestigt wat ik eigelijk al wist. Ik ben mijn frummeltjes kwijt. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig. Ik hoop voor jullie dat ze blijven zitten en dat je ons zaterdag het goede nieuws kunt vertellen.
liefs pittty

Lieve Pitty,

ik las je berichtje voor Pleun bedoeld, maar ik wilde toch even reageren. Wat ontzettend K.. dat je ivf poging mislukt is. Ik weet heel goed hoe dit voelt en hoe verdrietig je hierdoor kan voelen.

Heel veel sterkte! Liefs indy

Hoi Pitty,

Wat erg zeg voor je...
Ik had gehoopt dat ook jij een positieve test zou hebben.
Jammer van je poging, maar ik hoop dat je het nog een x gaat wagen en dat we dan goed nieuws van je mogen horen.
Nu ligt mijn hoop nog bij Pleun....

Sterkte en liefs Sylvia

Hoi meid wat een naar bericht.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het volgende keer goed gaat.
Het is allemaal zo dubbel, zelf plaats ik een bericht wat positief is en waar ik blij mee ben en als ik dit dan weer lees denk ik....wat is het toch oneerlijk....

heel veel sterkte...

xxx Niekje

Lieve Pitty, zit hier met tranen in mijn ogen, wat vind ik dit erg voor je, echt meid, vreselijk, geen woorden voor.

Ik heb vandaag een gigantische inzinking, echt alles is teveel, mijn lontje is erg kort en de tranen rollen al de hele dag over mijn wangen. Uiteindelijk heb ik mijn moeder gebeld en die is naar m'n werk gekomen om me even op te fleuren, daarna ging het weer.

De psychische belasting die dit met zich meebrengt is onbeschrijfelijk en voor niemand te begrijpen die dit nooit heeft meegemaakt, de hormonen stellen niets voor bij wat er in mijn koppie omgaat.

Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, maar ik leef met je mee, hopelijk kan je de kracht vinden om de draad weer op te pakken. Ik denk aan je!

Dikke kus van Pleun

Terug
Bovenaan