Pleun

Hallo Pleun,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat.
Heb al een tijd niks meer van je gelezen....

Heb je nog een terugplaatsing gehad van cryo's?

liefs,
mama Peet

Hoi meiden, wat lief dat jullie aan me denken en dat terwijl ik zelf eigenlijk niet post op dit forum. Ik heb het even helemaal gehad en heb wat afstand genomen.

Ik voel me gaat, het gaat ook goed, maar wel met ups en downs.

Morgen krijgen we bericht of de cryo's goed uit het ontdooingsproces zijn gekomen, zo ja, dan hebben we morgen ook meteen de terugplaatsing, spannend misschien, maar ik laat het maar over me heen komen, probeer het niet al te veel "op te blazen".

Als jullie niets van me horen, geen paniek, maar probeer er momenteel wat minder mee bezig te zijn, lukt niet altijd, maar af en toe maak ik mezelf helemaal gek door met iedereen bezig te zijn.

Even aan mezelf denken, hopelijk nemen jullie me het niet kwalijk!

Allemaal veel succes, sterkte en hou je taai!

Liefs, Pleun

Hallo lieve pleun,

Inderdaad wel goed van je om een beetje afstand te nemen van het forum. Heb ik zelf ook afgelopen weken gedaan en dat heeft me wel goed gedaan. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je het helemaal hebt gehad eventjes. De hele kinderwens en het ivf gebeuren heeft vaak zo'n impact op je. Vaak zijn we daar niet echt van bewust.
Ik hoop dat dat je goed bericht hebt gekregen of je cryo's gisteren zijn teruggeplaatst. Ik hoop het zo voor je.

We lezen wel weer, wanneer je zelf behoefte hebt om je gevoelens met ons te delen. Het heeft gewoon allemaal een beetje tijd nodig.

Heel veel sterkte! Liefs indy

Terug
Bovenaan