plopje?

Hi mammas-to-be!
Ik heb het vermoeden dat ik zo nu en dan de baby voel. Je leest altijd dat het voelt als een soort plopje en ik realiseer me dat ik nu al twee keer deze week inderdaad een soort plopje heb gevoeld. Het voelt anders dan mijn darmen. En het zit ook niet waar mijn darmen zitten. Heeft iemand anders dit ook al eens gevoeld rond deze periode? Voor mij week 16+6? Tijdens de 12 weken echo zeiden ze dat mijn placenta voor lag. Ik weet dat hij eventueel kan verplaatsen naar boven tijdens de zwangerschap. weet iemand of dat 4 weken later al kan zijn gebeurd? Want met een voorliggende placenta zou ik niets moeten voelen maar toch voel ik wat ik voel en dat zijn vreemde plopjes.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes

ik voelde mijn zoon pas bewegen toen ik 19 of 20 weken zwanger was, de afgelopen week heb ik ook het idee gehad dat ik het voelde bewegen maar dan niet als plopje maar alsof het verschoof, heel vreemd. ik ben nu 16 weken, maar ik denk dat je het over een week of 2 veel duidelijker zal voelen. met voorliggende placenta's heb ik geen ervaring dus zou het niet weten. groetjes

Ik ben nu 17+4 en ik heb ook steeds vaker het idee dat ik wat voel. Het zijn inderdaad een soort plopjes die ik voel. Maar het gebeurd nog zo sporadisch dat ik het ook niet zeker weet, hoewel ik wel zeker weet dat het m'n darmen niet kunnen zijn.
Heerlijk gevoel toch?!

Ik heb mijn kindje rond de 13 weken voor het eerst gevoeld ben nu 16 weken. Het voelt bij mij ook al een soort plopje en soms als een duw tegen mijn buikwand. Met voorliggende placenta heb ik geen ervaring, maar ga er maar vanuit dat het je kindje is en geniet daarvan.

Groetjes Jojanneke

Ik ken het! Af en toe denk ik echt..Ja dat is de baby en niet mn darmen. Heb nu van de week twee harde plopjes meegemaakt. Heel apart. De kat die op mn buik lag te slapen schrok zich rot...
Het moet toch wel de baby zijn ?! Wat kan het anders zijn ?!

Ik kan niet wachten tot we verder zijn en ik de baby dagelijks zal voelen.....Weet ook nu al dat ik bij de 8 maanden wenst dat hij/zij wat minder vaak zou schoppen hihii.

Geniet van de plopjes
gr Andrea

Heey! Ik ben nu 16wkn3dgn en voel de baby al ongeveer 3 weken. De VK heeft de afgelopen keer bevestigd dat het het kindje is. Ik heb geen ervaring met een voorliggende placenta, maar ik zou lekker genieten van het gevoel!

Hoi,

Bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik ook rond de 17 weken plopjes gevoeld, of een soort vlindertje dat langs je buikwand strijkt... Ik kan ook niet wachten tot het getrappel weer begint, dan wordt het 'echter' lijkt het wel. Ik miste het getrappel héél erg toen beide dames er uit waren...

Terug
Bovenaan