plopjes bij 9 weekjes kan dat??

hi meiden,

ik voelde vanmorgen kleine plopjes onderin mn buikje,en ik ben nu 9 weken zwanger.

Wat zou het   kunnen zijn??
Hebben jullie da t ook gehad?

liefs   maagd

haaayy maagd
tis wel vroeg ik dacht dat ik vroeg was met me 14 weken hihi
maar eh .. mss is het je darmen.. maar je voelt vanzelf wel van .. neee dit is et zeker!!! ..
liefs joy

Hoi Maagd,

Ik denk dat het nog geen trapjes of bewegingen van de baby zijn,of het moet een tweede of derde kindje zijn.Ikzelf voelde bij 14 weken zwangerschap de baby en dat vond de verloskundige al vroeg,waarschijnlijk ook omdat ik zo slank ben.Maar het zou kunnen dat je al wel wat voelt...

lfs nice (28w+2d zwanger)

hi,

tis mn vijfde kindje...maar weet het   gewoon niet   zeker..maar was wel een beetje blij.

En elke zwangerschap is ook wel anders,en heb het   volgens mij ook nooit eerder zo vroeg   gehad!!!maar ik vroeg het me gewoon even af of het   zou kunnen.

dank je voor jullie reakties!!

liefs   maagd

Dat zou uniek zijn. Houdt er rekening mee dat je baarmoeder pas met 12 weken boven je schaambeen uitkomt. dus als je de plopjes in je buik boven je schaambeen voelt, is het helaas niet de beeb.
xxx Annette

Hoi Maagd,

Ik ben 13 wk 4 dg zwanger van ons 2e wondertje en dacht ook dat ik met 9 weken de beeb voelde.

Maar de vk zei dat dat onmogelijk was met 9 weken.

Maar vanmorgen net als jij voelde ik ook plopjes in mijn onderbuik toen ik op de bank zat.
Het waren net knappende belletjes, echt misschien wel 10 keer achterelkaar en ik herinner het van mijn vorige zwangerschap.

Dus ik weet zeker dat het de beeb was.

Mijn zoontje voelde ik voor het eerst  met 20 weken omdat mijn placenta aan de voorwant lag.

Het was zeker de BEEB die ik vanmorgen voelde en niet mijn DARMEN !!!

Meeste zeggen dat het de darmen kunnen zijn maar het geknor van je darmen is echt niet hetzelfde als de BEEB !!!

Groetjes mama van Emir en 13 wk 4 dg   zwanger van ons 2e wondertje

Hoi Maagd,

Ik ben 13 wk 4 dg zwanger van ons 2e wondertje en dacht ook dat ik met 9 weken de beeb voelde.

Maar de vk zei dat dat onmogelijk was met 9 weken.

Maar vanmorgen net als jij voelde ik ook plopjes in mijn onderbuik toen ik op de bank zat.
Het waren net knappende belletjes, echt misschien wel 10 keer achterelkaar en ik herinner het van mijn vorige zwangerschap.

Dus ik weet zeker dat het de beeb was.

Mijn zoontje voelde ik voor het eerst  met 20 weken omdat mijn placenta aan de voorwant lag.

Het was zeker de BEEB die ik vanmorgen voelde en niet mijn DARMEN !!!

Meeste zeggen dat het de darmen kunnen zijn maar het geknor van je darmen is echt niet hetzelfde als de BEEB !!!

Groetjes mama van Emir en 13 wk 4 dg   zwanger van ons 2e wondertje

Terug
Bovenaan