Plopjes in mijn buik

Sinds een paar dagen kan ik al genieten van heerlijke plopjes in mijn buik!!
Ik ben bijna 15 weken zwanger, dus het is wel erg snel, maar omdat het de derde is, schijnt dat vaker zo te zijn. Juist omdat je het ook herkent natuurlijk.
Als ik op mijn linkerzij lig, dan voel ik zachte plopjes aan de linkerkant van mijn buik, zoooo een geweldig gevoel!!
Kids kunnen niet wachten tot ze het ook aan de buiten kant kunnen voelen, maar dat zal zeker nog wel een tijdje gaan duren.
Genieten jullie ook al van de kleine bewegingen van jullie kleintje?

Groetjes

Hey Brigitte,

Wat leuk dat je de kleine al voelt.
Blijft speciaal als je de kleine voelt bewegen in je buik.
Ik voel het ook al een tijdje hoor de plopjes.
Ik herkende het gevoel ook meteen. Heerlijk gevoel.

Geniet er van meid!!

Groetjesss

hoi Briitte

ik ben nun 15 weken en 3 dagen zwanger van de eerste maar ik weet niet waar ik op moet letten hoor. heb wel al het hartje gehoord bij de vk maar verder niet. vind het wel jammer want veel mensen in mijn omgeving zijn ook zwanger maar een stuk verder dan mij en die willen mij niet vertellen hoe het voeld ze zeggen daar moet je zelf maar achter komen.

liefs debora

Heey Debora,

Natuurlijk kom je daar zelf wel achter, maar het voelt als luchtbellen die ploppen, als een klein vlindertje dat fladdert in je buik....tenminste zo ervaar ik het...
Het is er vaak eventjes...en dan is het weer even weg... Ik voel het meestal als ik zelf rust neem.
Als je het voelt zul je het gaan herkennen...maar bij een eerste zwangerschap duurt dat vaak wat langer voordat je het herkent...
Ik hoop dat jij er ook snel van zult kunnen genieten!

Groetkes

Wat leuk al zo snel! Volgens mijn omgeving is het bij mij ook best snel omdat het de eerste is. Ben morgen 17 weken. Was donderdag bij mijn nichtje die bijna moet bevallen en ik zei dat ik het gevoel had dat ik de baby voelde. Toen ik haar uitlegde dat het leek alsof er iets aan de binnenkant van mijn buikwand aan het kriebelen was toen zei ze dat het dat wel moest zijn.
De verloskundige bevestigde dit gisteren nog een keer...
Heel klein beetje dus, maar wordt steeds sterker, zo leuk!
Geniet ervan!

Heerlijk dat jullie ook al genieten van de kleine beweginkjes in jullie buik!
Wat is het toch bijzonder om zwanger te zijn he...
Heerlijk van genieten, de tijd vliegt om!
Heb vandaag mijn eerste positiebroek gekocht :) en daarna ook de zwangerschapsbox bij ETOS opgehaald! Zoo leuk allemaal!!

Groetjes

Terug
Bovenaan