plopjes in mijn buik

Gisteravond toen ik in bed lag voelde ik een soort plopjes in mijn buik. Het waren zeker niet mijn darmen, ik kende het gevoel niet, maar kreeg wel hoop dat dit ons kindje was:). Kan het zijn dat dit de baby was?
Ben 15 weekjes nu. Kennen jullie het gevoel, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
 
oh cool zeg moet haast wel je kindje zijn toch wat zal er meer ploppen in een buik.
Ik ken het gevoel niet maar over een tijdje kennen we allemaal het gevoel lijkt me zo bijzonder.

Geniet van de plopjes!!!!
 
Ow ja meid, ik had het ook met dat aantal weken!! Nu worden de plopjes anders en duidelijker maar die plopjes zijn vast en zeker je kleintje!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxies
 
Ik wil ook plopjes hahahah
Ik ben morgen 18 weken en voel nog steeds niet echt iets.
Ik voel het soms wel bewegen maarja het zou vast niet langmeer duren.
M'n dochter voelde ik met 15 weken (placenta aan de voorkant) m'n zoon met 19 weken dus ben benieuwd.
 
ja dat gevoel herken ik ook wel,ben nu ook 15,5 week zwanger en als je stil zit of ligt voel ik ook plopjes,net of het luchtbelletjes zijn in je buik hihi leuk:D geniet ervan!
 
Plopjes komen definitely van je baby!
Met m'n dochter voelde ik het bij 18 weken en nu vorige week voor het eerst (16,5 week).

Zo leuk!

Helaas voel ik ze nog maar heel af en toe, maar hopelijk wordt het snel meer, heel gezellig om zo 'samen' te zijn met je kleintje!
 
Zo leuk!!

Ik heb datzelfde gevoel inderdaad!!!
Ben nu 15 weken en 5 dagen, maar dacht dat het nog te vroeg zou zijn om "iets" te voelen!

Grtjs Martine
 
Terug
Bovenaan