Plopjes

<p>Hoi dames ,</p><p>misschien een rare vraag maar ik voel steeds plopjes net boven mijn rechter lies , wat kan dit zijn ? Ik vind het eigenlijk een naar gevoel ? ik dacht miss mijn darmen maar ik heb het nog nooit eerder gevoelt. Ik ben nu vijf weken en drie dagen zwanger </p><p>ook viel ik vanmiddag bijna flauw in de supermarkt ik vermoed dat dit komt door mijn lage bloeddruk , iemand tips hier voor ?</p>

Dat zijn waarschijnlijk toch je darmen.  Er wordt plaats gemaakt voor je baarmoeder die gaat groeien en daar kunnen je darmen op gaan reageren. Dus dan klopt het wel dat je er eerder geen last van had. 
Je lage bloeddruk zou je denk ik het beste kunnen aangeven bij je huisarts.  Je eet wel nog goed? 

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
De plopjes zijn normaal de schopjes van de baby, bij mij voelde het als belletjes die kapot sprongen in mijn buik. Met vijf weken kan je dit eigenlijk nog niet voelen de baby is nog veelste klein om te kunnen schoppen terwijl jij dit voelt. Dus zou ik even niet weten wat het betekend.
De lage bloeddruk, probeer vaker iets van boullion te drinken (iets met veel zout). Ook zou je wat zoute dropjes in je tas kunnen doen, zodra je voelt dat je licht in je hoofd wordt kun je er een eten dat verhoogd je bloeddruk weer een beetje.
Verder wil ik je nog een hele fijne zwangerschap wensen!

Hallo,
ik weet wel zeker dat het momenteel je darmen zijn :)) nog te vroeg om je kleintje te voelen. Dat komt nog wel ?
begin van je zwangerschap is het heel normaal dat je bloeddruk wat lager is. Probeer eens tussendoortjes, dan moet eigenlijk al wel goed komen.tip: Cracker of een snoepje in je tas 
succes, geniet ervan!!! 

Bedankt voor de reacties ? ben blij dat het dan toch mijn darmen zijn en niks anders geks,,
en ik neem voortaan als ik weg ga maar dropjes mee of een pakje koekjes voorals ik me weet zo raar ga voelen , vond het echt super naar en eng gevoel. Hoop dat ik dat nooit meer ga krijgen deze maanden. Morgen bel ik de huisarts voor de Zekerheid nog even. Had voor de zwangerschap altijd al een lage bloeddruk dus zal echt daar aan liggen nu denk ik.

Misschien wat offtopic, maar jullie adviseren dropjes, mij werd juist ontraden om drop te eten, niet meer dan 3 per dag omdat in zoethout een stofje schijnt te zitten wat nirt goed is voor je baby? Hebben jullie een ander advies gekregen?

Terug
Bovenaan