ploppend gevoel in vagina

dag dames

even een vraagje. ik hoop dat jullie dit herkennen of weten wat het is. ik heb sinds een paar dagen soms een ploppend gevoel in me vagina na 5 minuten is het weer weg maar soms is het weer eens terug. erg vreemd wie herkent dit. ben trouwens 20 weken zwanger
 
Ja! Ik heb ook zoiets raars. Als ik op het toilet zit en ontlasting of urine laat lopen, dus mijn spieren ontspan, 'plopt' er ook iets in mijn vagina. Het voelt of daar ook iets in zit dat eruit moet. Ik kan niets ontdekken maar raar is het wel. En dan is het nog zo dat seks met mijn vriend de laatste paar weken lastig gaat en pijnlijk is omdat het voelt of er iets in de weg zit. Heeft iemand een idee?
 
bij mij komt er geen lucht ik zit gewoon bijvoorbeeld op de bank of in de auto en dan gewoon een ploppend gevoel in me vagina misschien is het ook wel me onderbuik maar ik heb het gevoel dat het echt in me vagina zit maar bij mij zijn het niet die scheetjes die jij bedoelt. ben ook wel benieuwd wat dat dan is.
 
Hoi allemaal

Ik herken dit wel, heb het ook gehad en ben nu hoogzwanger dus het is waarschijnlijk normaal als je zwanger bent. ik heb het nu al maanden niet meer gehad dus het klopt wel dat je 20w bent en een ploppend gevoel hebt, lijkt op scheetjes maar dan zonder lucht, maar wát het is?
 
Terug
Bovenaan