Plopper de plop

Wij waren afgelopen weekend in

En meteen toen we binnen kwamen stond daar....

Hier komen we uit het Bos van Plop, met bootjes ondergronds door het leven van de ploppertjes. Heeeeeeeel leuk!

Daarna met papa in de eenden

En ook nog op de konijntjes

De volgende dag zijn we eerst naar het strand geweest, daar waren allemaal paarden die gingen handballen.

Daarna weer een stukkie auto rijden en ik slapen natuurlijk, maar toen ik wakker werd gingen we in Bergen op Zoom bij een binnenspeeltuin spelen

Mama en Brian deden ook mee, maar Brian kon het nog niet zo goed hoor. Geeft niets, want ik vind het heel leuk om hem te helpen

Doeiiii Yoëll  

Plopperdeplopdeplop...

Ja helemaal geweldig!
Toen wij gingen was het lekker rustig dus waren we overal zo aan de beurt.
Ik vondt de konijn en de eend helemaal niet leuk en het enige wat ik zei d"r uit!
Maar in de achtbaan bleef ik keurig zitten hihih en de auto;s en draaimolen.
En het allerleukste was toch wel de fontuin, ik was zeiknat... heb jij daar ook nog aan meegedaan??

Jaimey

Ziet er coooool uit!! En wat een bink is je mannetje al zeg........ Enne, by the way: heb ik wat gemist? Wie is Brian? Toch niet het broertje van Yoell?

Groetjes
Susan

Broertje van Yoëll zou wel heeeel krapjes zijn geweest. Yoëll is van 10 sept 2006 en Brian van 29 juni 2007.   Hhahahaha snelle actie zou het zijn geweest.

Maar Brian is het zoontje van vrienden van ons en helemaal Yoëll zn kleine maatje

Terug
Bovenaan