plopsa land.. iemand al geweest?

We hebben een leuke aanbieding gezien van hotel+dagje plopsa land en we zitten er aan te denken met Tyche hierheen te gaan. En dan de dag erna naar de zee ofzo.
Maar mijn vraag.... zou ze het al leuk vinden??

Ze is wel een onwijs plop en bumba fan enz enz. Meestal vermaakt ze zich goed in speeltuinen en andere atractieparken waar we al geweest zijn met de oudere kinders.
Maar die 2 oudste nemen we nu niet mee dus of het leuk word hangt geheel van Tyche af (en haar papa en mama natuurlijk).

Wie is er al geweest en wat zijn de ervaringen???

Als je bij google plopsaland intoetst dan krijg je een aanbieding met hotel van Peter langhout reizen. Maar ik kan geen link plaatsen sorry. Het is 2 dagen plopsaland + hotel voor...... (ligt eraan wanneer je gaat, maar wij komen uit op 65 euro pp en Tyche gratis).
Hoop dat je t kan vinden

hoi

wij zijn zo'n 3 jaar geleden in plopsaland geweest
wij vonden het toen erg leuk
bijna alle atracties zijn gemaakt voor kids vanaf 80/85 cm en konden dus overal waar ze in wilden in
 zeer de moeite waard om te gaan doen

saskia

Wij gaan in juli met vrienden en hun zoontje (9 mnd) ook via een aanbieding uit de vriendin.
2 overnachtingen in een hotel en een dag park.
We hebben er echt onwijs veel zin in en Yoëll is lekker lang dus mag al in vele atracties.
Ach als hij alle studio 100 mensen ziet van piet piraat tot mega mindy heeft hij het al leuk..... en dus papa en mama ook haha

Ik zou zeggen DOEN!!

neem aan dat je plopsa panne bedoeld?

wij gaan er deze zomer ook heen met iris.

we zijn nu 3 keer in hasselt geweest plopsa indoor.

iris vind het geweldig en kan daar in 3 atracties
de eendjes de kikkers en de draaimolen.
de klimboom kan ze in is een soort ballorig idee.
en ze kan van de glijbaan.
en er is altijd een of twee shows.

in de panne is er veeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
ik denk dat kinderen vanaf 1 jaar er zeker plezier aan beleven.
iris kent bumba en plop en is daar helemaal wild op.
herkende ze daar dus ook.

denk dat het een groot succes is.
op de site kun je kijken waar ze in mag.
en meestal staat er ook wat er te doen is
van show's
groeten petra

Wat een leuke reacties allemaal zeg!!!!
Ik krijg er steeds meer zin in dus ik denk dat ik vanavond ga boeken... even met manlief overleggen maar anders laat ik hem jullie reacties lezen...
Bedankt.

(en idd ik bedoelde plopsa in Panne)

Wij konden via het werk van mijn man kaartjes krijgen, maar hebben het niet gedaan omdat we Dean nog iets te jong vinden. Straks kan hij niet in de attracties en dan sta je daar. Misschien dat we het over een paar jaar doen als onze kids allebei wat ouder zijn.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan