Plopsaland was super!!!!! Echt een aanrader!!

Hallo!

Nou we zijn weer terug hoor! En wat hebben we genoten! Tis echt geweldig daar in Plopsaland, vooral voor 2-3 jarige!
Mijn foto's staan op mijn Hyves. Ik hoop dat het lukt met deze link:

http://demi36.hyves.nl/album/
30636263/plopsaland/yIjc/

Groetjes van Cissy

kan helaas de foto's niet zien omdat het tijdelijk off-line is voor onderhoud.... jammer...
Wij willen ook heel graag naar Plopsaland toe. Het lijkt me geweldig leuk! Ben je bij de Panne geweest of die andere ?

liefs
di silva

He supergave foto's!
Was echt superleuk daar hé.
Wij zijn er ook geweest en vonden het ook super daar.
Jaimey was erg weg van de fontuin en het was dan ook goed weer.
Hoe was de bumba show? Wij zijn daar helaas niet naar binnen gegaan.

Esther  wij reden er ongeveer 2,15 uur over. ( plopsa panne)

kaat

Die man van jou weet wel een goede verrassing te verzinnen, Cissy! Ziet er super uit. Op sommige foto's met die grote figuren lijkt Fabio wel een beetje benauwd te kijken, dat doet me denken aan Thom bij de sesamstraatfiguren in Madurodam, toch wel heel groot zo dichtbij..
Groetjes Laura

Wat een geweldig leuke foto's! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben...... Merijn wil er ook heel graag naar toe, maar ik vind het te ver voor 1 dag en te duur (nu nog na de vakantie) om er een paar dagen aan te plakken.... Ach wie weet!! Zeg nooit nooit....

Waren opa en oma er ook bij??

Groetjes Fonske

Ja het was echt super! Maar idd niet te doen voor één dag , vind ik. Wij hadden een hotel in Oostende (25 minuten vanaf De Panne) en hebben daar manndagmiddag gewinkeld. Dinsdag de hele dag in Plopsaland geweest en toen 's avonds weer naar huis.
En idd waren opa en oma er ook bij, want die hadden nog niets voor hun verjaardag gehad van ons, dus was dat ook meteen opgelost.

Groetjes van Cissy

En ja Fabio was idd een beetje bang van de figuren. Van een afstand ging het wel, maar zodra ze in de buurt kwamen, was Fabio weg haha

Terug
Bovenaan