Plopsaland!

Wie weet er een leuk (betaalbaar) adres (huisje/stacaravan) vlakbij Plopsaland??? (vlakbij het Belgische dorp De Panne). We willen er graag een lang weekend naartoe!
Super als je een tip hebt!
Ilja
 
hoi carola.

bedankt voor je reactie wat jij allemaal zegt klinkt heel bekent in de oren. Het is zo herkenbaar, en waar ze de wijsheid ineens vandaan halen, zou het bij de peuterpubertijd horen of is het iets anders denk ik af en toe. En is het bij jou ook zo dat je omgeving er niks van begrijpt omdat ze zich alleen thuis zo gedraagd. Ik ben sinds een paar dagen anders op haar gaan reageren en benader haar anders het is moeilijk uit te leggen maar er is een site waar ik goede tips vandaan heb en veel herkening in vond www.nieuwetijdspunt.nl. Dit gaat over nieuwetijdskinderen, nou wil ik niet zeggen dat onze kinderen zo zijn maar ik herkende wel veel en ben er veel over gaan lezen en heb dus onze dochter sinds een paar dagen anders benaderd zoals ik net zei. Het is heel moeilijk uit te leggen zo, maar je moet maar een sgaan kijken wij hebben er best wel baat bij (tot nu toe) ze is een stuk rustiger en accepteert soms zelfs nee. Bedankt voor je reactie het is inderdaad fijn om te weten dat er meer moeders zijn die hiermee te maken hebben. Je mag me wel mailen als je hier verder over wil praten. romylotte@hotmail.com Sabine
 
Al deze verhalen klinken mij ook erg bekent in de oren. Mijn dochter is ook 3 jr en 9mnd. Ze doet vaak toch waar ze zelf zin in heeft en luisterd slecht. Ook kan ze erg vervelend doen tegen haar zusje. Ze kan ook heel lief met haar spelen en is gelukkig ook vaak lief. Ze kan haar vriendinnetjes trouwens ook behoorlijk plagen en uitdagen. Soms lijkt het of ze er gewoon op uit is om rottigheid uit te halen en als ik haar vraag om iets niet te doen, anders zet ik je op de gang dam zegt ze "doe maar". Ze vindt de gang niet leuk want dan is het altijd brullen. Ik laat haar daar net zo lang staan tot ze weer rustig is. Op de psz. gaat het wel goed. Ik denk dat het voor haar de hoogste tijd wordt dat ze naar school gaat.
 
Terug
Bovenaan