Plopsaland

Even iets heel anders.....
Omdat wij van de zomer niet op vakantie gaan wil ik toch graag iets leuks gaan doen met ons zoontje van 4 jaar.
Hij wil graag naar plopsaland, maar nu zag ik op de website dat er meerdere zijn. Is een van jullie daar wel eens geweest en zo ja welke en hoe was dat?
Wij zijn vorig jaar in Coevorden geweest, maar dit was indoor en vond ik vrij klein, waren we zo klaar.
Wil nu wel graag naar Belgie zodat we toch een beetje het idee hebben dat we op vakantie zijn :)

In Belgie ben ik in 1 geweest die gelijk is aan plopsaland COevorden (hasselt geloof ik) die dus niet kiezen. Bij de rest ben ik nog nooit geweest...

Heb wel leuke verhalen gehoord over moviepark Germany. Schijnt ook wel leuk te zijn voor kleine kinderen van 3 of 4 jaar.

wij zijn ook naar coevorden gegaan, maar dat vond ik erg tegenvallen inderdaad heel klein en weinig atracties en je betaald je scheel!!

België weet ik zo niet.

Wij gaan morgen met de kids naar de Efteling, vinden ze helemaal geweldig (mijn zoontje is ook net 4 en mijn dochtertje net 2 )en Daley blijft bij opa en oma)

Groetjes Anne

Ik ben in alle parken in Belgie geweest. Plopsa indoor is, zoals de naam al zegt, met name binnen. Is wat aan de kleine kant, vind ik zelf. Plopsa de Panne, is het "echte" Plopsa park. Echt te gek, vind ik! En Plopsa Coo ligt midden in de natuur, heb je bijv ook een treintje langs dieren enzo. Ook erg leuk, zeker qua ligging, natuur, rust.
Plopsa Coevorden ken ik niet.

Gr Ingrid

ps Voor die leeftijd is Toverland ook erg leuk!

Wij zijn in De Panne geweest en waren erg enthousiast! Margo vond het er toen als 3 jarige (bijna 4) ook super. Ze weet het nu nóg. Ze vind Plop en consorten inmiddels niks meer aan, maar plopsaland vond ze geweldig!

Terug
Bovenaan