plopsaland

ben gisteren met manlief en kids naar plopsaland geweest, was erg leuk, antonio vond de show van Bumba super, ging helemaal springen , zo grappig. terugreis was een hel. hij had in luier gepoept en had het warm maar we stonden mega in de file, was zo blij dat ik mijn kolfapparaat had meegenomen dus hebin de auto zitten kolven zodat hij kon drinken en uiteindelijk met vieze broek in slaap viel.

ok. Is het ook geschikt voor babys? Want wij gaan er in november misschien heen. Dan is onze kleine meid 9 mnd.

Volgende keer gewoon achter kruppen en luier verschoenen pufff
als de fila zo lang stil staan doe ik gewoon hoor!
Antonio dacht,hummm alles voor Bumba jajajjajaja

Wat balen zeg dat je dan zo´n terugweg hebt!
Moet zeggen dat ik gewoon de luier zou verschonen op een vluchthaven ofzo! Wij zijn ook al vaker even gestopt om een kleine borstvoeding te geven, in de file heb ik 1x gedaan, 6jaar terug toen we terug kwamen van de jongegezinnen beurs,,haha

Maar wel heel erg fijn dat jullie verder een leuke dag hebben gehad!
Welke plopsa zijn jullie geweest? mijn zoontje wil graag naar hasselt in de herfstvakantie, maar weet niet of het leuk is!!

emi, hahah mijn auto zit nogal vol dus kan niet naar achteren, de 2 oudste zitten al samengepropt op 1 stoel en dan nog twee zitjes, dus dat was helaas geen optie. mijn oudste dochter wilde het wel doen maar ja ze is net 6 en om dan een baby in de maxi cosi te verschonen is iets te ingewikkeld.

1ste keer mama, op zich kan je baby dan wel in wat dingen maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of antonio er iets ana vond dan behalve de bumba show want dat leefde echt voor hem maar de atracties zeiden hem niet veel, was meer bezig met heen en weer wippen, hhaha maar als jouw kleine dan 9 mnd is is het mischien net wat leuker.

mj we zijn naar de panne geweest, mijn stiefzusje is naar de plopsaindoor geweest weet niet welke dat precies is maar die vond het niet zo leuk. ikmoet zeggen dat ik deze wel leuk vond vooral omdat er voor iedere leeftijd wel iets te doen of te zien was. en de vluchtstrook dachten wij ook aan maar het was erg donker langs de weg dus we durfden het niet aan.

Terug
Bovenaan